שאריות מזון | כל המידע במקום אחד! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מה ניתן לעשות עם שאריות מזון מאירועים ושמחות?

שאריות מזון כל המידע במקום במידה ואתם מנהלים קייטרינג, משקיעים זמן וכסף בבניית תפריט מזין ובריא, ובסוף היום אתם נשארים עם כמויות גדולות של אוכל, תרומה היא אפשרות מעולה שתועיל לכל הצדדים.

באירועים ושמחות תמיד יש המון מזון ולא פעם, גם המון שאריות כתוצאה מכך. במקום לזרוק את כל המנות שנותרו בסוף האירוע, אפשר להעביר את השאריות באופן מסודר לנזקקים. התהליך אינו מורכב כמו שאתם אולי חושבים, ויכול לעזור המון למשפחות ולמבוגרים שחיים מתחת לקו העוני בישראל.

שאריות מזון תכננו מראש

שאריות מזון תרומת מזון לנזקקים שאין להם היא צעד מבורך כאשר אתם מנהלים קייטרינג ובכלל. אולם כדי שזה יצא לפועל עליכם להיערך בהתאם, ויפה שעה אחת קודם. אחד השלבים הראשונים הוא למצוא עמותה ציבורית אשר אוספת תרומות מזון ומחלקת אותן לנזקקים. עליכם להבין כיצד התהליך עובד, במה הוא כרוך, מה הדרישות מכם, אם יש אילו שהן מגבלות חוקיות ועוד. כמו כן כדאי לסגור את הנושא מול הלקוחות ולכתוב בחוזה ההתקשרות ששאריות המזון יועברו לאנשים שאין להם.

הכירו את הזכויות שלכם

חברות קייטרינג בירושלים עשויות להיות מודאגות מבעיות אחריות שעשויות להיות קשורות לתרומת מזון. אולם בשנת 2018 אושר סופית בכנסת חוק לעידוד תרומות מזון אשר מקטין את החשש מתביעות. החוק קובע כי ארגונים אשר מחלקים תרומות מזון לא יישאו באחריות אזרחית או פלילית לנזק שנגרם כתוצאה מתרומת המזון, זאת במידה ופעלו בהתאם להוראות הדין. כמו כן, אם אתם נוהגים לתרום מזון קחו בחשבון שיכול להיות שתקבלו הוקרה בעבור כך משר הבריאות, במידה ואת עומדים בקריטריונים הנדרשים.

מצאו את העמותה הנכונה

יש המון אוכלוסיות אשר לא מקבלות מענה לכל הצרכים התזונתיים שלהן, והממשלה אינה מצליחה להגיע אליהן. כאן עמותות נכנסות לתמונה ויש כל מיני עמותות שעוסקות בתרומת מזון לנזקקים שאין להם. אתרו עמותה מוכרת שתוכל לקבל את התרומה לאחר כל אירוע ובדקו כיצד היא פועלת, האם זמינה לאסוף את שאריות המזון, האם מגיעה באותו היום או ביום למחרת, שאלו מה התרומה המינימלית שמקבלים ובכלל, אספו מידע לגבי איך התהליך עובד. ברגע שיהיו לכם כל הפרטים תוכלו גם לעדכן את העובדים ולהתארגן בהתאם.

למעבר לעמוד קייטרינג טעים ללא גלוטן לחצו >> 

ולסיכום, אל תשכחו לקדם

אנו בעד שמירה על צניעות, אך קידום העובדה שתרמתם מזון בסוף האירוע יכולה לעודד גם אחרים בענף לעשות את אותו הדבר. מלבד נתינה נטו, תרומת המזון במקום השלכתו משדרת תדמית טובה ושמה דגש על ערכים של קיימות ואחריות חברתית וסביבתית, מה שלא פחות חשוב.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקה
      חשב משלוח
      התחל שיחה בווצאפ
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה
      שלום איך נוכל לעזור?