איך לבחור פולי קפה | כל הטיפים במאמר הקרוב! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

איך לבחור פולי קפה

איך לבחור פולי קפה במאמר הקרוב נספק לכם את כל המידע – קינוחים חלביים נחשבים לטעימים ביותר וניתנים לשילוב במגוון של סוגי קייטרינג חלבי כשר למהדרין. הם גם מספקים פלטפורמה מושלמת לשילוב עם פולי קפה ומתבססים על קשת טעמים אשר מוכרת ואהובה על הקהל הישראלי בכלל ושומר המסורת בפרט. אבל איך בוחרים את הפולים המתאימים? הכל בכתבה הבאה.

איך לבחור פולי קפה – שילוב בין רמת המתיקות לרמת המרירות של הקינוח

כלל אצבע בסיסי אומר שככל שהמנה מושחתת יותר, כך ניתן להשתמש בפולי קפה אשר נחשבים לבעלי אחוז גבוה יותר של מרירות. כלומר, במידה ואתם מגישים או מתכוננים להגיש עוגת שוקולד או מוס אשר קיימים בהם אחוז גבוהה של שוקולד וסוכר על גזרותיו השונות  (כן, כן, פירות נחשבים כסוכר בעניין זה ), הרי שניתן לבחור בפולי קפה אשר נחשבים למרירים הרבה יותר.

לקבלת מידע על תפריט ללא גלוטן לחצו>>

איך לבחור פולי קפה – חשבו על סוג הפרודוקטים שמרכיבים את הקינוח

איך לבחור פולי קפה  – אם בסעיף הראשון התעכבנו על רמות הסוכר אשר מנה, כאן ניתן דגש על יתר המרכיבים אשר ישפיעו על בחירה הפולים. רמות השמן, המלח וכמובן שהקקאו. בגדול, ככל שהאחרונים יהיו דומיננטיים יותר, כך ניתן יהיה להשתמש בפולי קפה אשר נחשבים לעוצמתיים יותר. פולי קפה אשר עברו קלייה רצינית ואשר משמשמים לרוב להכנת אספרסו, בהחלט יעשו את העבודה.

נסו להתעכב על המוטיב המרכזי של הקינוח

דגש חשוב בבחירת הפולים הוא המוטיב של הקינוח.  המומחים של בורשטיין קפה מסבירים שפולי קפה בעלי ארומה חזקה ומידת מרירות עוצמתית, יתאימו לקינוחים אשר עושים שילוב בין מתוק ומר. בעבור קינוחים אשר הינם מונוליטיים בגזרת הטעמים (בדגש על מתוק), שווה דווקא לבחור בפולים פירותיים יותר ומרירים פחות. כלומר, פולי קפה אשר לא יהיו דומיננטיים במנה אלא רק יוסיפו טוויסט של טעמים מרגשים אשר הקהל ירגיש – מבלי להשתלט על קשת הטעמים .

אל תשכחו את הקפה שיוגש עם הקינוח

בתפריטים חלביים כשרים רבים אנו נשתמש בעובדה ניתן לשלב גם שתייה חמה כחלק מהסיומת של הארוחה וליהנות מתוספת של נס על חלב בסיום הקייטרינג בירושלים. מסיבה זו, כדאי לשים לב גם להבדלים בין סוג הפולים הקיימים בקפה שאותו תגישו לסועדים שלכם לבין סוג הפולים אשר מרכיבים את הקינוח. המטרה היא שיהיו הבדלים דקים אשר ניתן להרגישם ולכן פולים זהים בדרגות קלייה שונות יכולים להוות פתרון לעניין. אגב הדבר נכון גם לנשנושים בתחילת הערב ולמנות הפתיחה של הקייטרינג.

לסיכום איך לבחור פולי קפה , ישנם מגוון סוגים של פולים אשר יכולים להפיח חיים בכל קינוח חלבי ולשדרג את התפריט בקלות. ממש כמו בקונדיטוריה הקלאסית, המינונים הם שם המשחק והבחירה בפולים הנכונים תעזור לכם עם זה. חשבו על הפרודוקטים שאתם רוצים להשתמש בהם ובעוצמות הטעמים שתרצו להעניק לסועדים – בכדי לבחור את פולי הקפה האופטימליים למנה. בהצלחה.

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?