איך לעשות אירוע תוך שמירה על ההנחיות | הולי בייגל ירושלים begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

אירועים בעידן הקורונה

אירועים בעידן הקורונה כל הטיפים במאמר הקרוב של הולי בייגל בן רגע ומבלי שיכולנו כלל להיערך לזה, האירועים פשוט נפסקו. משפחות רבות שהתכוננו לרגעים המרגשים בחייהן, נאלצו להמתין לימים פשוטים וברורים יותר. מגבלות הריחוק החברתי שהביאה עמו משבר הקורונה טרפו לחלוטין את הקלפים וכדי לעצור את שרשרת ההדבקה, אנו נדרשים לשמור עליהן בקפדנות. ישנן לא מעט דרכים בהן נוכל לשמוח עם המשפחה והחברים ולשמור על כל הוראות החוק ועל הבריאות והביטחון האישי שלנו. הבחירה בפתרונות הקייטרינג הנכונים היא המפתח לאירוע מהנה ובטוח. לקראת האירוע המתקרב ובתקווה לימים פחות מורכבים, אלו כמה צעדים שניתן לנקוט לקראת אירוע בצל הקורונה.

התאמת אירועים בעידן הקורונה

איך שלא נסתכל על זה, אירועים בעידן הקורונה הולכים ונעשים קטנים יותר. מגבלות הריחוק החברתי משתנות בכל עת והמספרים משתנים מפעם לפעם, אך בסופו של יום, ברור לנו שעלינו להיערך לאירוע קטן. חשוב שנבחר בחברת קייטרינג מקצועית בירושלים שתתאים את עצמה בקלות לשינויים הללו ותוכל לספק לנו קייטרינג למספר קטן של משתתפים ובהיקפים צנועים ופשוטים שיתאימו לנורמה החדשה

כיבוד קל ונוח להגשה

הבופה הגדוש המסורתי הופך ללא רלוונטי. מגבלות הקורונה מאלצות אותנו למצוא פתרונות היגייניים ופשוטים יותר. כדי להקל על ההגשה ועל החלוקה לקפסולות, חשוב שיעמדו לרשותנו תפריטים קלילים עם מנות שאפשר להחזיק בכלים סגורים, לחלק באופן בטוח ולהחזיק ביד בעודנו מסתובבים בקפסולה שלנו, ללא צורך בישיבה סביב שולחנות. מאפים, כריכונים ומנות חלביות קלילות אחרות הן פתרון אידיאלי למצבים כמו אלו. כששירותי הקייטרינג שלך ערוכים למצב כזה, ניתן ליהנות מכל היתרונות הללו באירוע שלך ולשמור על ההנחיות מבלי לוותר על כל הפינוקים שהיינו רוצים באירוע שלנו.

לוודא שהקייטרינג שלך מציע סעיף קורונה

למרבה הצער, המציאות הנוכחית עשויה לגרום לביטול האירוע בהתראה קצרה, אפילו מהיום למחר. בכל עת, עשויה הממשלה להודיע על סגר נוסף, על הנחיות חדשות האוסרות על קיום אירועים בעידן הקורונה ואפילו אם המצב יישאר בדיוק כפי שהוא, אנו עשויים לקבל הודעה כי נחשפנו ועלינו להיכנס לבידוד. כדי להגן על עצמך מפני הפסדים אדירים, חשוב לברר מול חברת הקייטרינג שלך כי בחוזה ההתקשרות ביניכם קיימות הגנות במקרים הקשורים לקורונה וכי ניתן יהיה לקבל זיכוי או לדחות את האירוע במקרים אלו.

הולי בייגל מציעים לך פתרונות מותאמים לאירוע שלך

גם עכשיו, אירועים בעידן הקורונה מצטמצמים, אנו מציעים לך מגוון פתרונות שיהפכו את האירוע למהנה ומשמח. מגוון רחב של מגשי גבינות וכריכונים, ממרחים, מאפים ומגוון סלטים בהגשה אישית בכלים אטומים זמינים עבורך לכל אירוע במחיר משתלם ובמשלוח מהיר ונוח לכל חלקי הארץ. אנו מזמינים אותך לעיין עוד באתר וללמוד על מגוון המנות הזמינות לאירוע שלך. לפרטים נוספים ולהזמנות, כל שעליך לעשות הוא להתקשר אלינו או לפנות אלינו באתר ואנו נספק לך את המענה האידיאלי לאירוע שלך.

רוצים להתייעץ עם הצוות של הולי בייגל חייגו עכשיו>>

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?