כל מה שצריך לדעת על קופסאות אחסון לשירותי קייטרינג - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

כל מה שצריך לדעת על קופסאות אחסון לשירותי קייטרינג

כל מי שהתנסה אי פעם בהסעדה המונית יודע שלא פחות חשוב מאיכות האוכל, חשובה איכות האריזה. אוכל שאינו מוגש או מאוחסן בצורה המיטבית, עלול להיפגם באופן משמעותי. לכן בכתבה הבאה נציג עבורכם את כל מה שצריך לדעת על קופסאות אחסון לקייטרינג.

לחשוב מחוץ לקופסה

שירותי קייטרינג מתמודדים עם אתגרים שמסעדה רגילה בעלת מקום קבע לא נתקלת בהם. לבד מהצורך להכין אוכל טעים ואיכותי לקהל גדול של סועדים עולה גם הצורך לשנע אותו אליהם באופן אמין, איכותי ומהיר. לשם הם כך הם נעזרים בפתרונות מגוונים ובכללם קופסאות אחסון. חברת שירותי קייטרינג בירושלים תיעזר בסט נרחב של קופסאות אחסון אשר נבדלות זו מזו במידותיהן ובסוג האוכל שהו אמורות לאחסן (קטניות, פחמימות, מנות עיקריות וכיוצא בזה). מובן מאליו שהמנות השונות יאוחסנו בנפרד זו מזו, ועל כן כמות נכבדה של קופסאות אחסון היא חלק אינהרנטי מארגז הכלים של כל שירות קייטרינג שמכנה את עצמו מקצועי.

בשבחי הפלסטיק

פלסטיק הוא חומר גלם מוצלח למדי לאחסון אוכל. בשונה מכלים חד פעמיים, קופסאות פלסטיק מאפשרות שימוש חוזר לעוד פעמים רבות ולכן הן בריאות יותר עבור הסביבה. יחד עם זאת,  מדובר במוצר נוח יחסית לתפעול: קופסאות פלסטיק אינן כבדות לנשיאה וקל למדי לנקות אותן. חשוב מכל, קופסאות פלסטיק מבצעת את תפקידן נאמנה – הן שומרות על המזון טרי ככל האפשר. כמו כן קל לסגור אותן הרמטית וכך מוסר החשש (או לפחות רובו) מאוכל שיישפך במקום או בזמן הלא נכון.

קופסאות פלסטיק לא תמיד מסוגלות לשמור על הטמפרטורה הרצויה של האוכל המוגש, אך נוחות התפעול שלהן מתבטאת גם בכך שקל לחמם מזון הנמצא בהן. אי לכך, מדובר באחת האופציות המועדפות על עסקי קייטרינג רבים ללא גלוטן.

שומרים על שקיפות

כלים שקופים הם נכס בעבור שמירה יעילה של מנות אוכל שונות. במקום להסתבך עם כתיבת שם המנה על מכסה של כל קופסה או עם הצמדת פתקיות, ניתן לראות בבירור מבעד לכלי מה יש בתוכו. לכן אחת ההמלצות עבור חברת קייטרינג שרוצה לייעל את עבודתה היא להשתמש בקופסאות אחסון שקופות. כמובן, חשוב להקפיד על קופסאות אטומות, בעלות גודל מתאים ועמידות בפני טמפרטורות גבוהות. אם הן מקיימות את כל התכונות שצוינו, אז קיים יתרון לאלו שהן גם שקופות, מכיוון שהן יקלו באופן משמעותי על תהליך אריזת והגשת המזון.

מסביב לקופסה

רכישה של קופסאות אחסון איכותיות אינה שווה הרבה אם לשירות הקייטרינג אין מוצרים תומכים נלווים לכך. בסופו של יום, הגשת אוכל במקומות שונים ובאופן איכותי לא תוכל להתרחש רק בזכות אחסון מוצלח. לכן חברת קייטרינג בעלת אחריות תדאג לסט שלם של כלים שיסייעו לה לשנע ולהגיש את האוכל בצורה הטובה ביותר.

כך למשל חשוב לבחור עבור העסק רכב מתאים שיידע להעביר כמות גדולה של מזון מבלי שהוא יטולטל וייהרס בדרך. גם לאחר ההגעה למקום האירוח לא נגמרת הדאגה – יש צורך בעגלות ייעודיות לשינוע הקופסאות לעמדות ההגשה. כך עובדי הקייטרינג לא ייצרו עומס על גופם והמזון ישמור על איכותו וטריותו ככל הניתן.

באופן כללי, קייטרינג הוא אינו עסק שמתאים בהכרח לכל אדם שטוב במטבח. הוא מצריך חשיבה לוגיסטית, יכולות תכנון ויישום טובות וכמובן הקפדה על עבודת צוות. רק אם החזון הזה נמצא בראש, ויש כלים וקופסאות אחסון איכותיות להעברת האוכל – אזי הקייטרינג יוכל לשגשג ולהיות עסק מקצועי באמת.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?