קייטרינג לאירועים קטנים | הולי בייגל ירושלים begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

קייטרינג לאירועים קטנים

כיום נוטים יותר ויותר ישראלים לוותר על הפקות הענק ובוחרים במפגשים צנועים ואינטימיים יותר כדי לחגוג את האירועים החשובים של החיים. בריתות, בר/ת מצוות ואפילו חתונות, נעשים לרוב לאירועים מלחיצים מאוד עבור בעלי השמחה. ההכנות הרבות וההיקף הגדול, הופכים את השמחה לפרויקט מתיש וקשה ולעתים בסוף האירוע, בעיקר שמחים שהכול כבר מאחורינו. מסיבה זו בדיוק, אירועים אלו נחגגים כיום באופן מצומצם יותר ומאפשרים גם לבעלי השמחה להשתחרר וליהנות ביום החשוב.

יתרון נוסף באירועים מצומצמים, הוא האפשרות להשקיע יותר באלמנטים שונים של האירוע. אם בכוונתך לערוך אירוע קטן, בין אם מדובר במפגש צנוע כמו יום הולדת מיוחד או מסיבת פרישה, ובין אם מדובר באירוע גדול ומשמעותי אשר ברצונך לעשות במתכונת מצומצמת, אלו כמה דברים שחשוב לזכור בבחירת קייטרינג לאירועים קטנים.

כלי הגשה ידידותיים לסביבה

ההיקף הקטן של האירוע מאפשר לך לבחור בכלי הגשה שיהיו גם יפים וגם מתכלים. אנו מתפלאים כל פעם מחדש מכמות פסולת הפלסטיק שאירוע אחד יכול לייצר. כל הלכלוך הזה, חוזר בסופו של דבר אלינו. כיום קיימים כלי הגשה יפהפיים ומסוגננים העשויים מבמבוק, כפות תמרים ונייר ומאפשרים ליהנות מאירוע בסטייל מבי לפגוע בסביבה.

התאמת התפריט לאזור

כדי לתת לאורחים חוויה שתגלם את המקום בו הם נמצאים ולהפוך את האוכל לאלמנט משלים לאווירת האירוע, ניתן להגיש מנות המאפיינות את האזור. כך למשל, ניתן לעבוד עם קייטרינג בירושלים שיוכל להגיש בייגלה או חומוס בסגנון ירושלמי אסלי. גם לאזור הגליל ולדרום יש סגנונות קולינריים משלהם והתאמה מוקפדת של התפריט לאזור ולעונה יכניסו היבט נוסף של איכות לקייטרינג שלך.

לא להשתגע

זוהי כנראה העצה החשובה ביותר ושהכי קשה ליישם. כולנו רוצים לשמח ולתת שפע לאורחים שלנו. עם זאת, כדאי שנזכור את הסיבה שבגללה החלטנו ללכת על קייטרינג לאירועים קטנים – לשמור על פרופורציות. ניתן להציע מגוון עשיר ומכבד גם ללא עשרות מנות אשר אף אורח לא יוכל לנסות את כולן ולשמור על כמויות שפויות. גם האורחים שלך יודו לך על צמצום השפע המבלבל שלעולם אינו מספק.

מחיר משתלם

בין אם החלטת ללכת על אירוע גדול עם חברת קייטרינג מובילה או על קייטרינג בירושלים לאירוע קטן וצנוע, טווח המחירים הוא רחב מאוד. ללא רקע מספיק, קשה מאוד לדעת בדיוק מה אנו מקבלים וכמה זה באמת שווה. לכן, חשוב לערוך סקר שוק נרחב, להיעזר בהמלצות ולבצע השוואת מחירים מוקפדת. ככל שנדבר עם יותר עסקים ועם לקוחות העבר שלהם, נקבל תמונה ברורה יותר על המחיר שאנו מוכנים לשלם.

קייטרינג בירושלים לאירועים קטנים

הולי בייגל מתגאים בקייטרינג חלבי מגוון ועשיר לאירועים המציע טעמים ירושלמיים אותנטיים במחירים אטרקטיביים. על מנת לחוות שירות קייטרינג המושלם לאירועים קטנים, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?