מגשי אירוח כשרים | מגשי אירוח כשרים מהדרין > 100% איכות! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח כשרים

אירוח ביתי, אירועים משרדיים וישיבות חגיגיות, ימי הולדת ואירועים קטנים מכל סוג, מצריכים תכנון קפדני של כיבוד וארוחה, בהתאם לכמות המשתפים, סגנון האירוע ושעת הארוחה המיועדת. אחת הדרכים הנוחות להגשת ארוחה עשירה, ללא מאמץ ובנוחות, היא הזמנה מראש של מגשי אירוח כשרים מן המטבח החלבי.

מגשי אירוח כשרים וטעמים

אם בעבר נהוג היה להתייחס לבשר כאל מנה עיקרית ומרכזית באירועים ובסעודות חגיגיות, בשנים האחרונות המטבח החלבי מהווה שחקן מרכזי ותופס את הבמה באירועים קטנים וגדולים כאחד.

יתרונות המטבח החלבי:

  • מגוון עשיר- מגשי אירוח כשרים חלביים מאפשרים גיוון ועושר קולינרי, חיבור בין מנות קרות למנות חמות, מגוון רחב של מאפים, גבינות מקומיות משובחות, ירקות טריים וירקות אפויים, פסטות, ואפשרות לשילוב של דגים במגוון תצורות.
  • אסתטיות- המטבח החלבי מאפשר יצירה של מגשי אירוח ססגוניים, חיבור בין צבעים, וסידור של שולחן מרהיב ומפתה אשר מעודד את המשתתפים מלבד לשלוח יד ולהנות מן הטעמים העשירים, גם למהר ולצלם את הכבודה לפני העמסת הצלחת האישית.
  • התאמה לכל אורח- בתכנון של ארוחה חגיגית במשרד, ערב צוות או אירוע קטן, לרוב ייכללו גם משתתפים הנוהגים (מרצון או מכורח) הרגלי תזונה שונים, רמות שונות של כשרות, מגבלות ערכיות ובריאותיות. מגשי אירוח כשרים למהדרין בעלי כבודה מן המטבח החלבי, נותנים מענה לכל דרישת כשרות, מחמירה יותר או פחות, לצמחוניים, ואף ניתנת להתאמה לטבעוניים, לאורחים בעלי אלרגיה לגלוטן ועוד.

ארוחה מאוזנת

  • ארוחה מאוזנת- ארוחה חלבית המוגשת באמצעות תכנון נכון והזמנה של מגשי אירוח כשרים, מאפשרת יצירה של ארוחה מאוזנת בהיבט התזונתי, כוללת מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים, ומאזנת בין מנות מבוססות חלבון מן החי, ויטמינים ומינרליים באמצעות מגוון סוגי ירקות, מגשי ירקות או סלטים טריים, סוגים שונים של פחמימה ועוד.
  • ארוחה משתלבת- מגשי אירוח כשרים חלביים מאפשרים בחירה בין מנות אשר מוגשות לארוחה נינוחה סביב שולחן, מתאימים להגשה על מזנון או באמצעות מלצרים מסתובבים בין האורחים, לאכילה בזמן התקשרות  ושיח של מנות- ביס נוחות ועוד. נטילת מתאבנים נעימים ממגש אירוח כשר מאפשרת תכנון של אירוע בו הארוחה משתלבת בקונספט ואינה משתלטת.
  • קינוח חלבי- בתרבות בה הכשרות משחקת תפקיד, גם הארוחות העשירות ביותר אשר כוללות נתח בשר או עוף, הופכות את הקינוח לפשרה מבוססת חלופות לשוקולד חלב עשיר, שמנת מתקתקה ועשירה, קרם מוקפד, עוגת גבינה חגיגית ורכיבים נוספים. העדפה של מגש אירוח כשר (או שילוב בין מספר מגשי אירוח כשרים) מן המטבח החלבי, מותיר את האפשרות להנאה מקינוחים חלביים עשירים, ללא מגבלות כשרות. בתכנון הארוחה ניתן לחבר בין השניים ולשלב גם מגשי אירוח כשרים למהדרין הכוללים קינוחי כוסות, עוגות, פחזניות או קינוחים אטרקטיביים אחרים.

עוד שירותים שאנו מספקים

קייטרינג חלבי בירושלים >>  | לקבלת מידע על תפריט אירועים לחצו >> 

איך בוחרים כשרות לאירוע?

גם מארחים אשר אינם מקפידים כשרות בעצמם, יעדיפו לכבד את כלל האורחים באמצעות הגשת ארוחה כשרה, שאינה מעוררת עיסוק בשאלת הכשרות ו/או מגבילה את חלק מן האורחים.

במדינת ישראל נהוגים מספר סוגי כשרות, החל מכשרות של הרבנות המקומית וכלה בתעודות כשרות מחמירות יותר. מאחר ואורחים שונים נוהגים הרגלי כשרות שונים, מומלץ מראש לבחור בהזמנת מגשי אירוח כשרים ממסעדה או קייטרינג בעלי תעודת הכשר מחמירה ביותר- כשרות מהדרין.

חשוב לציין כי המטבח החלבי אינו פטור מהכשר מעצם היותו מטבח ללא בשר , ודרישות הכשרות  היהודית כוללות מעבר להפרדה בין בשר לחלב, עוסקות בכשרות החלב והגבינות, ניפוי הקמח ועוד. בהזמנת מגשי אירוח כשרים יש לבקש מחברת הקייטרינג אסמכתא לכשרות אותה ניתן להציג לאורחים על פי דרישה.

מגשי אירוח כשרים הכוללים דגים

אחת הדרכים להעשיר ארוחה חלבית היא באמצעות דגים. ארוחה חלבית אשר כוללת מנות משולבות דגים משובחים, בעשיה  מוקפדת, תספק חוויית אירוח מרשימה יותר וחוויה קולינרית עשירה במיוחד.

ניתן למצוא מבחר רחב של מגשים

סושי- מגשי סושי הם מנה מועדפת לאירוח, מחברת בין דגים לירקות טריים, אורז, ומעטפת אצה בריאה, מעניקים ססגוניות מרשיה ומבחר טעמים אסייתיים. מגשי סושי גם עונים על הצורך במנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן ומנות ללא לקטוז.

סלמון- דג סלמון הוא דג עשיר בטעם אך עדין, הניתן להגשה כדג טרי ללא בישול, באפיה ובמגוון סגנונות נוספים. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית מהולי בייגל ירושלים לחצו כאן>>

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקה
      חשב משלוח
      התחל שיחה בווצאפ
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה
      שלום איך נוכל לעזור?