תקנון האתר ומדיניות משלוחים | הולי בייגל ירושלים begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

תקנון האתר ומדיניות משלוחים

תקנון חנות דיגיטלית הולי בייגל ירושלים – סניף קטמון

ברוכים הבאים לאתר המכירות של הולי בייגל ירושלים – שירותי קייטרינג חלבי לאירועים ובית קפה “האתר“.
האתר זה הינו חנות וירטואלית המופעלת ע”י חברת איציקס חנויות והשקעות בע”מ “המפעילה / מפעילת החנות” ומשמש לרכישת
מגשים ומזון על ידי ציבור הגולשים באינטרנט ע”י תשלום בכרטיס אשראי ישראליים או דרך ביט.
אדם שנכנס לאתר ולא רוכש הינו “הגולש”. ברגע שהגולש מבצע רכישה הינו “הרוכש“.
הגולש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו בפקידה לפני ביצוע הרכישה כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים ושימוש באתר.

השימוש והרכישה באתר זה כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל אדם המבצע רכישה באתר מצהיר בעצם בביצוע הרכישה כי היינו מודע, מכיר ומסכים לתקנון ולכללי האתר.

באתר זה רשאים לרכוש בני 18 ומעלה בעלי תא תקשורת בדואר אלקטרוני ובעל כתובת מגורים בישראל אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף בישראל מסוג שמתקבל במערכת הסליקה של האתר.

מידע כללי

הגלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר זה.

התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.

מפעיל האתר שומר על הזכות לשנות מחירים, תמונות, קופונים ולהפסיק מבצעים במוצרים ובמשלוחים ללא כל הודעה מוקדמת.

הסכם זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

תהליך הרכישה באתר

המוצרים למכירה מוצגים באתר במחיר קבוע מראש כפי שצוין בכל מוצר. המחירים בחנות כוללים מע”מ אלא אם צויין אחרת .

בכל מוצר באתר מצורף הסבר על פעילותו, דרכי שימוש ומאפיניו . הרוכש אחראי לבדוק שהמוצר מתאים לצרכיו ולצרכים של שבעל החיים שברשותו. כמו כן, באחריות בלעדית של הרוכש לבדוק שהחייה שברשותו והוא עצמו (דרך הנשימה ואו ידיים) אינם אלרגים לאחד המרכיבים של אותו מוצר שרוכשים.

המכירה והמתנות שמקבלים על הרכישה הינם עד גמר המלאי.

רכישת המוצרים מתבצעת באמצעות סימון בעגלת הקניות.

לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך, המעיד על קליטת ההזמנה במערכת בלבד. אישור סופי יינתן עם חיוב התשלום.

  • אמצעי תשלום

באתר זה מתקבלים כרטיסי אשראי ישראלים: ישראכרט, ויזה ומסטרקרד. כמו כן מתקבלים תשלומים דרך Bit אך לא ניתן לבצע עסקאות בתשלומים. התשלומים באתר מאובטחים

לאחר הרכישה יקבל הרוכש חשבונית מס כחוק.

  • מדיניות משלוחים ומועדי הפסקה

אנו מבצעים משלוחים בכל רחבי ירושלים בהתאם למדיניות משלוחים של חברת WOLT.

“דמי המשלוח” הינו המחיר שהלקוח משלם עבור משלוח המוצר/ מוצרים עד הבית והינו בנוסף למחיר המוצר. תשלום זה מתבצע מראש בעמדת סל הקניות וביחד עם מחיר המוצר מופיע את “הסכום הכללי לתשלום”, סכום שהרוכש אמור לשם.

רכישת המוצרים מאושרת רק אחרי קבלת אישור מחברת האשראי . רק אז תתחיל תהליך אספקת המוצרים שהוזמנו, הודעה תשלח לרוכש.

לאחר סיום ביצוע הרכישה כפי שהרוכש עדיף וסימן, מחויב הקונה בתשלום מלא כולל דמי משלוח, אלה אם ביקש “איסוף עצמי” .

איסוף עצמי בתיאום מראש בלבד מבית הקפה מרחוב הל”ה 26, קטמון, ירושלים. איסוף עצמי אינו אפשרי בכל המוצרים, ולכן יש לוודא בכל מוצר האם קיימת אפשרות זאת. במקרה שניתן, יש להגיע למקום האיסוף כפי שנקבע מראש טלפונית בין הרוכש לשירות הלקוחות של האתר, ביום, נשעה וכתובת שנקבעו. במידה הרוכש לא יגיע לאחר שנקבע פגישה לאיסוף המוצר אליו לבחור בסוג המשלוח הרצוי ולהוסיף תשלום זה לצורך שליחת המוצר בדואר רשום או עם שליח לביתו .

אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח או לכתובת שנרשמה במועד הרכישה ע”י הרוכש. השילוח יהיה ע”י שליח עד הבית, בהתאם לבחירת הרוכש בזמן הרכישה.

המוצרים יסופקו באמצעות Wolt או באמצעות שליחים עד הבית בהתאם לאפשרויות המופיעות הסל הקניות ולסוג המשלוח הנבחר ע”י הרוכש.

זמני ההספקה ישתנו בהתאם לשעת ההזמנה, לסוג המוצר, מקום מגורים, ימי השבוע בו התבצע ההזמנה, חגי ישראל ועוד סיבות בלתי צפויות.

לאחר שליחת המוצר בדואר רשום, מקבל הרוכש את מספר המשלוח ב-SMS לידיעתו ומעקב.

כל הזמנה מטופלת באופן מהיר כניתן ונשלחת מבית הקפה לכתובת המבוקשת בין 30 עד 60 דקות מקבלת ההזמנה בימי עבודה. הזמנות בימי חג, שבת או שישי ישלחו בבוקר של יום העבודה הראשון בו ניתן לשלוח מועדי הספקה של המוצרים על בית / דואר הרוכש משתנים בהתאם לסוג המשלוח הנבחר, ימי השבוע, חגים, שעת ההזמנה ועוד.

אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע עד לפתח ביתו , חצרו של הרוכש, מרקז חלוקה או מזכירות הקיבוץ בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים ובכפוף לרשימת הישובים בהן חברת השילוח מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את משלוח עד לבית הרוכש מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני, ו-או שטחים בהם חברת המשלוחים של המפעילה או דואר ישראל אינם מבצעים שליחויות, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים או החזר כספי מלא .

המשלוחים מכל סוג נשלחים לכתובת שהרוכש רשם בתהליך הרכישה. במידה שכתובת ההספקה לא נכונה, כי הרוכש טעה או שינה כתובת למשלוח מכל סיבה לאחר ההזמנה, יצטרך הרוכש לשלם שוב על משלוח נוסף.

במשלוחים עד הבית, הרוכש מתבקש להיות קשוב לטלפון (שיחות / הודעות SMS ) לקבלת שיחה מחברת המשלוחים לצורך לתאם את קבלת המשלוח. במידה שלא ניתן למסור את המשלוח אין איש בבית ואת תשובה טלפונית, המשלוח ישלח שוב בתשלום נוסף ע”י הרוכש.

באחריות הרוכש שבעט הגעת המשלוח לבית יהיה מבוגר מעל גיל 18 לקבלו. במידה של שילוח בדואר רשום או תיבות פרטיות, אחריות הרוכש להגיע לקמום ולאסוף את המשלוח תוך פרק הזמן שרשום בהודעת השילוח. בקיבוצים או במושבים יתכן יגיע המשלוח למזכירות ולא לבית הפרטית, בהתאם למדיניות חברת המשלוחים / דואר ישאל. על הרוכש האחריות לשאול ולברר במזכירות הישוב האם המשלוח שלו נמצא שם.

משלוחים שחוזרים למפעילה, עקב חוסר מענה של הרוכש, ישלחו בחזרה לרוכש רק אחרי תשלום נוסף על חשבון הרוכש. המפעילה לא אחראית על קבלת המשלוח בבית ואו על טעויות תזמון או אחרות של הרוכש.

במכירה בתשלומים רשאית המפעילה/ ספק המוצר לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון המפעילה תשלח את המוצר שהוזמן באתר לרוכש לאחר אישור העסקה ע”י חברת האשראי ולא יוחר מ-4 ימי עסקים.

המפעילה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים של מלחמה, מצב בטחוני לא ברור, מצב חרום, שביתות או תופעות מזג אוויר חריגות / נזקי טבע. כמו כן, המפעילה תעשה את הכל כדי לספק את המוצרים בהקדם האפשרי.

המשלוח חינם דרך דואר רשום או שליח עד הבית, הם בהתאם להזמנה של סכום מינימאלי כפי שמפורט באתר בזמן הרכישה.

אחריות

השימוש באתר הינו As Is (כפי שהוא ) לא תהיה לגולש או לרוכש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי המפעילה ו/או מי מטעמה בגין עיכוב ברשת מכל סוג, פגיעה באיכות הגלישה, אובדן נתונים, אי יכולת להתחבר לאתר ואו כל דבר אחר קשור לשימוש במערכות האינטרנטיות או תיבת המייל.

מפעילת החנות /או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באתר.

ההתחברות לרשת ולחנות האחריו הגולש / רוכש בלבד. המפעילה אינה אחראית במקרה שהגולש לא מצליח לרכוש מוצרים מהחנות, מכל סיבה שהיא.

המפעילה אינה נושאת באחריות לטיב / תכונות/ איכות/ שינויי צבעים של המוצרים שלא מיוצרים ע”י המפעילה.

ידוע לגולש שאריזות המוצרים יכולות להשתנות בהתאם לזמנים ולחברות השונות. שינוי אריזה, גרפיקה או פרסום לא משנה את תוכן המוצר ביחס לתמונות המופיעות באתר, אלה עם רשום אחרת.

  • שמירה על פרטיות הלקוחות

פרטיותכם חשובה לנו. כל רכישה באתר זה מבוצעת באופן מאובטח ביותר.

בעת ביצוע הזמנה בחנות יידרש המשתתף להכניס למערכת פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי לתשלום

כתנאי לרכישה. מידע זו מובטח  כך שניתן למסור פרטים בבטחה. פרטי המשתמש לרבות פרטי האשראי לא יועברו לצד ג’.

להזכירכם, הגשת פרטים אישיים לא נכונים או שימוש בכרטיס אשראי שאינו שייך לרוכש ללא אישור בעל הכרטיס הנם עבירות פליליות. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים לרבות פניה למשטרת ישראל ותביעות בגין נזקים שעלולים להיגרם למפעילת האתר / ספקים.

במידה שתרשם לשירות קבלת הודעות /מיילים/ מידע על מבצעים ועוד תהיה המפעילה רשאית להשתמש בפרטיך על מנת ליצור עמך קשר ולעדכן אותך על מאמרים מקצועיים ו-או מבצעים דרך המייל, וואצאפ או באמצעות SMS.

  • שימוש אישי וקניון רוחני של האתר

כל המידע לרבות ולא רק גרפיקה, תמונות, מאמרים, קורסים דיגיטליים או תצוגה המצוי באתר הינו רכוש הבלעדי של האתר והמפעילה .

חל איסור להעתיק, להפיץ, להקליט, לפרסם,  לשכפל, לצלם, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, להפיץ, להשאיל, להשכיר או לשנות את התכנים שמופיעים באתר באופן מלא או חלקית.

  • בירור מחלוקות

מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת על תקנון זה, הוא הדין הישראלי. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבית משפט בירושלים בלבד.

  • שירות לקוחות אתר הולי בייגל ירושלים – סניף קטמון

נשמח לעמוד לרשותכם. ניתן לפנות דרך המייל או הוואצאפ המצורף לשרות לקוחות  לגבי שאלות, בירור או הערות ושימוש נכון של המוצרים שנרכשו.

במייל

בוואצאפ 054-5619694

בטלפון 072-3921450

הל”ה 26, קטמון, ירושלים

תודה שבחרתם הולי בייגל ירושלים – סניף קטמון!

מאחלת לכם הנאה מהאוכל שלנו, מתכני האתר ורכישה נעימה ,

הולי בייגל ירושלים – סניף קטמון

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?