עוגה ללא גלוטן | הולי בייגל ירושלים begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

עוגה ללא גלוטן

החיפוש אחר עוגה ללא גלוטן אינו מסתיים עם צאת חג הפסח והשלכת שאריות המצות, ואף אינו נחלתם של הצליאקים בלבד. למעשה, עוגות ללא גלוטן מהוות טרנד קולינרי סוחף שמחבר בין שימוש בחומרי גלם בעלי ערך תזונתי גבוה ומוצרים בריאים יותר, למגוון טעמים ומרקמים ייחודיים ויצירת סדרות קינוחים מרהיבים וערבים לחך.

מהן עוגה ללא גלוטן ומהם חומרי הגלם החלופיים עליהם הן מתבססות

הגלוטן הוא רכיב חלבון המצוי בדגנים חיטה, שעורה ושיפון, ומביא יכולת לכידת אוויר ותפיחה שהפכה אותו לחומר גלם מוביל בתחום האפייה. לצד יתרונותיו והטעמים המשובחים שניתן להפיק מן הדגנים הללו, מדובר גם ברכיב אשר דל בסיבים, עשיר בסוכרים ובצריכה מופרזת עשוי להקשות על העיכול.

לרכישה מהירה של מוצרים ללא גלוטן:

מארז בייגל ללא גלוטן 5 יחידות (טבעוני)
40.00
עוגת שיש ללא גלוטן אישית גרין לייט
12.00
שטרודל אישי ללא גלוטן גרין לייט
12.00

עוגה ללא גלוטן נחלקות למספר סוגים:

  • עוגות ללא גלוטן המתבססות על דגנים שונים אחרים שאינם מכילים גלוטן.
  • עוגות המתבססות על רכיבים מן החי דוגמת ביצים וגבינות ומוצרי חלב, ללא שימוש בקמחים.
  • עוגות המבוססות על שימוש בפירות כחומר גלם מוביל, תוך הפחתה ניכרת של כמות הקמח ושימוש באלטרנטיבות אחרות לייצוב ומיצוק העוגה.

אלטרנטיבות לאפיית עוגה:

בין חומרי הגלם המובילים במטבחים החותרים לאפייה ללא גלוטן ניתן למצוא:

קמח שקדים- תערובת שקדים טחונים דק במיוחד, אשר יוצרת מרקם של אבקה בדומה לקמח וכוללת רמת שומניות גבוהה של השקדים הטבעיים, מה שמאפשר קשירה של התערובת וחיבור מיטבי שלה עם חומרי גלם אחרים דוגמת ביצים, סוכר ורכיבים נפוצים באפייה. קמח שקדים דומיננטי בטעמו ומתאים במיוחד לאפיית בסיס עוגה ללא גלוטן ועוגיות.

קמח אורז- קמח אורז נוצר מאורז יבש וטחון, במרקם פירורי ועשיר בעמילן טבעי שהופך אותו לחלופה מתאימה לקמח חיטה וגלוטן. קמח אורז מצריך שילוב של כמות גדולה יותר של נוזלים בהכנת עוגות ללא גלוטן באמצעותו, ומספק טעם נטרלי שמשתלב בקלות במגוון עוגות ומאפים.

עוד שירותים שתמצאו אצלנו

קייטרינג חלבי בירושלים >>  | מגשי אירוח בירושלים >> 

עוד מוצרים שתמצאו

קמח כוסמת- קמח הכוסמת עשוי מכוסמת טחונה, בעל צבע כהה יותר שמשתלב היטב בקינוחים ובעוגות המכילים דבש, תמר הינדי וסוכר חום, ומעניק טעם אגוזי ודומיננטי לעוגות ולקינוחים.

קוקוס- קוקוס טחון מהווה אלטרנטיבה מוכרת לבסיסי עוגות, עוגיות וקינוחים אחרים. הוא עשוי מפרי הקוקוס אשר מיובש ונטחן למרקם עיסתי ולח, עשיר בסיבים וחלבונים ובטעם דומיננטי ומתקתק. ניתן לשימוש לצרכי אפיית עוגה ללא גלוטן או כבסיס עוגה ללא אפיה.

לסיכום

עוגה ללא גלוטן הן צורך עבור חולים במחלת הצליאק, מחלה אוטואימונית שמונעת מהם את היכולת לעכל גלוטן, אולם גם לאחרים הסובלים מבעיות עיכול, נפיחות בבטן, רגישויות תזונתיות, אנשים המבקשים להפחית או להימנע מגלוטן כדרך חיים ולצרכי דיאטה. בתכנון של אירוע, מפגש חברתי או אירוח מומלץ תמיד לשלב חלופה מתאימה לקינוחים הקיימים, לנמנעים מגלוטן. במרבית המקרים נגלה שגם בעלי קיבת הברזל היצוקה, יבחרו לטעום עוגה ללא גלוטן, שלעתים מספקת מקום לחומרי גלם משובחים הרבה יותר.

רוצים להתייעץ עם הולי בייגל לחצו כאן>>

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקה
      חשב משלוח
      התחל שיחה בווצאפ
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה
      שלום איך נוכל לעזור?