איזו עוגת בת מצווה מתאימה לאירוע עם קייטרינג חלבי - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

איזו עוגת בת מצווה מתאימה לאירוע עם קייטרינג חלבי

הילדה הקטנה שלכם  כבר לא כל כך קטנה ובקרוב תחגגו לה בת מצווה – איזה כיף! כדי לארגן מסיבת בת מצווה מוצלחת ומהנה לאורחים הגדולים ולאורחים הקטנים חשוב לבחור באוכל שיתאים לכולם ובמוזיקה שתתאים לכולם.

האוכל והמוזיקה הם שני הדברים שהאורחים ידברו עליהם עוד הרבה אחרי שהמסיבה תסתיים, לכן חשוב לבחור בטוב ביותר. בחירת המוזיקה היא הבחירה הפשוטה יותר ולרב הדי ג’יי כבר יודע מראש איך להתאים את המוזיקה כך שכל האורחים יהנו, אבל בחירת האוכל יכולה להיות מסובכת יותר.

קייטרינג חלבי לבת מצווה – הבחירה הנכונה

רב האנשים חושבים שתפריט בשרי הוא תפריט מתאים לאירוע גדול כמו בת מצווה, אבל אם המסיבה נעשית בצורה אינטימית או בצהריים – דווקא מומלץ לבחור בקייטרינג חלבי לבת מצווה שיש לו יתרונות רבים לעומת החלופה הבשרית:

  • תפריט לאירועים חלבי קולע יותר לטעמם של הגדולים והקטנים
  • תפריט חלבי הוא זול יותר לעומת תפריט בשרי
  • תפריט חלבי קל יותר ומהיר יותר להכין במקום
  • תפריט חלבי ניתן להגיש טרי לאורחים
  • תפריט חלבי אינו מצריך כשרות מחמירה שלעיתים מהווה דרישה מצד האורחים
  • תפריט חלבי מאפשר להגיש לאורחים קינוח חלבי שטעמו טוב יותר לעומת קינוח פרווה וכך יש מגוון רחב יותר של עוגות בת מצווה שניתן להזמין לחגיגה.

מה תוכלו להגיש לאורחים עם תפריט חלבי של הולי בייגל? סלטים ישראליים, סלטים אסייתיים, פסטות ופיצות, לזניה וקישים, מאפים ולחמים, מרקים, דגים, מגשי ירקות, מגשי ממרחים, כלים חד פעמיים ועוד הרבה מנות טעימות.

עוגת בת מצווה לאירוע שתשאיר טעם של עוד

אין ספק שמלבד ילדת בת המצווה שהיא מרכז האירוע, תמיד בסוף מי שגונבת את ההצגה היא עוגת בת המצווה. מכיוון שהעוגה היא סימן שהאירוע מתקרב לסיומו, הורים רבים מחפשים עוגת בת מצווה שתהיה מרשימה במיוחד, טעימה במיוחד ותעשה את אפקט הוואו לאורחים.

מכיוון שתפריט קייטרינג חלבי לבת מצווה הוא תפריט קליל יותר, מומלץ לבחור בעוגת בת מצווה שתהיה קלילה ואוורירית. בין העוגות שיוכולות להתאים כעוגת בת מצווה לקייטרינג חלבי תוכלו למצוא עוגת גבינה עם תותים, עוגת מספרים עם פירות או עם שוקולד, עוגת שוקולד ועוד עוגות רבות אחרות טעימות לא פחות.

לסיכום

מעצבות עוגות לאירוע בת מצווה יכולות בעזרת בצק סוכר, דף אכיל ודף טרנספר לעצב עוגה כיד הדימיון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבקש.  אפשר להזמין היום עוגות עם קישוטים אכילים, פניני זהב, עוגות בצורות שונות (טלפון, מחשב, תיק איפור) ועוד.

מלבד עוגת בת המצווה נשמח להציע לכם גם מגשי קינוחים הכוללים ריבועים, קוקיז ומיני מאפינס.

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקה
      חשב משלוח
      התחל שיחה בווצאפ
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה
      שלום איך נוכל לעזור?