הולי בייגל גוש עציון | קייטרינג בגוש עציון begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

הולי בייגל גוש עציון

על רכס הרי ירושלים, במרחק קצר מן העיר, שוכנים 14 היישובים המהווים את גוש עציון. היישובים הפריפריאליים ידועים בזכות החיבור לחקלאות ולטבע, גידולים חקלאיים מקומיים לצד בית בד להפקת שמן זית מפירות עצי הזית המקומיים, מחלבה לגבינות משק ועוד. הולי בייגל גוש עציון הוא קו המשלוחים המחבר בין יישובי גוש עציון- לחוויה הקולינרית ולמטעמים ממטבח המסעדה בירושלים.

מסלול המשלוחים הולי בייגל גוש עציון פעיל בשעות פעילות המסעדה ובהזמנה מראש לאירועים, ומביא את מגשי האירוח המפנקים של הולי בייגל לכל יישוביי האזור.

הולי בייגל גוש עציון- קייטרינג לאירועים

קייטרינג חלבי לאירועים הפך לבחירה מובילה בקרב הציבור הישראלי, בזכות מגוון יתרונות:

  • תוצרת מקומית- קייטרינג חלבי הולי בייגל גוש עציון מספק מגוון מנות עשירות, המבוססות על חומרי גלם מקומיים, טריים ומשובחים. מנות הדגל של הקייטרינג מכילות מבחר ירקות טריים מתוצרת חקלאית מקומית, גבינות משק משובחות ממחלבות בוטיק ישראליות, דגים טריים שעלו ברשתות הדייגים בחופי הארץ ובבריכות הגידול, מאפים משובחים בתוצרת עצמית, עשבי תיבול רעננים ועוד.
  • מנות ייחודיות- מגשי האירוח של הולי בייגל מביאים לשולחן האירוע ולאורחים מנות ייחודיות ושילובים יוצאי דופן, שפותחו על ידי שף הבית וצוות המטבח המסור, ביצירתיות, בקפדנות ותוך הקפדה על איכות המנות, הטעמים, והגשה מרשימה. חלק ניכר מן המנות קייטרינג הולי בייגל גוש עציון הן מנות ייחודיות שלא ניתן למצוא במסעדות ובאולמות אחרים, בדגש על חיבור בין טעמים אותנטיים וים תיכוניים, לנגיעה אישית וחיבורים יוצאי דופן וייחודיים.

נוחות

  • נוחות ההגשה- תכנון האירוע מצריך התייחסות למגוון פרמטרים, בניהם סגנון הארוחה ואופן ההגשה. קייטרינג חלבי מאפשר הגשה נוחה ומותאמת לכל קונספט וסגנון, כאשר המנות המשובחות מגיעות במגשי אירוח מפנקים, ארוזים בצורה אסתטית תוך שמירת הטריות והטעמים של כל מנה, וכל שנדרש הוא להסיר את האריזה ולהניח את המגשים כפי שהם, על שולחן, על מזנון, או להגשה לא פורמלית באמצעות מלצרים מסתובבים. המנות מותאמות לאכילה מסודרת בצלחת וליד שולחן, או לנשנוש וטעימות לאורך הערב ברחבי המתחם, בתנועה ובשיח, בסגנון לא מחייב.
  • התאמה לכל סוגי האורחים- קייטרינג חלבי מטבעו מותאם לצמחונים ומעניק להם ארוחה עשירה ומהנה שאינה בגדר פשרה, אולם גם כולל מענה לצרכים ולמגבלות תזונתיות אחרות. ניתן לבחור במגשי אירוח הכוללים מנות ללא גלוטן, מנות מבוססות על ירקות טריים, דגנים וקטניות, מנות מועשרות בחלבון טבעי ואחרות.

כשרות

  • כשרות- הקייטרינג החלבי מבית הולי בייגל גוש עציון ובכל אזורי השירות האחרים, פועל תחת רמת הכשרות הגבוהה והמחמירה ביותר, מסוג כשרות מהדרין. באירועים אליהם מוזמנים אורחים רבים, בניהם שומרי כשרות מזרמים שונים, בחירה בקייטרינג המציג רמת כשרות גבוהה תספק מענה לכלל האורחים והצרכים. נוסף לזאת, כשרות מהדרין מבטיחה הקפדה על ניקיון, שימוש בירקות ועשבי תיבול נקיים מחרקים, תנאי קירור ואחסון נאותים, ותבחינים נוספים שמבטיחים את איכות המזון והמנות.
  • קינוחים- קייטרינג חלבי מבית הולי בייגל מספק את היתרון הבולט ביותר, ונותן מענה לנקודת התורפה של ארוחות שף באולמות ובמסעדות בשריות: קינוחים חלביים. מגוון קינוחי כוסות, עוגות אישיות, פחזניות במילויים מפתים, עוגות גבינה עשירות, פוטיפורים אישיים מעוצבים, חיבור בין קינוחי מוס וקרם בעבודת יד לפירות טריים וססגוניים, ללא מגבלות כשרות ולמעשה ללא מגבלות כלל.

קו השירות והמשלוחים הולי בייגל גוש עציון מספק מענה להסעדה וקייטרינג לאירועים, אולם מאפשר גם הזמנה של מגשים בודדים ומפנקים במגוון מנות וטעמים, למפגשים חברתיים, לארוחות משפחתיות, ופשוט לערבים הקרירים המאפיינים את אוויר ההרים המקומי- ללא טרחה ובישולים.   להתייעצות עם הולי בייגל חייגו עכשיו –  072-3921450 

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?