לחמים מגשי אירוח | מגשי אירוח לחמים - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

לחמים מגשי אירוח

מגשי אירוח מן המטבח החלבי הם הפתרון הנוח והמפנק לאירוח ביתי, לישיבות ולמפגשים ארגוניים ולאירועים קטנים. תכנון של מפגש וארוחה בשילוב מגשי אירוח מצריך התייחסות למספר פרמטרים, התאמה לכמות המשתתפים, סגנון המפגש, שעת ההתכנסות ואורך האירוע הצפוי וגורמים נוספים.
עיקר התכנון עוסק בשילוב בין סוגי המגשים והמנות, וביצירת איזון בין ירקות, לחמים מגשי אירוח המכילים מנות עיקריות וקינוחים.

לחמים מגשי אירוח

תכנון המפגש והתאמת כמות לחמים מגשי אירוח ותוספות על פי שעת המפגש:
מפגש בשעות הבוקר עשוי להתקיים במסגרת ישיבת צוות, ישיבה עסקית, יום כיף והעשרה ארגוני, סדנא/קורס מקצועי, ולעתים גם בנסיבות חברתיות דוגמת מפגש חברות לבוקר מפנק לציון יום הולדת או אירוע אחר.
תכנון הכיבוד בשעות הבוקר המוקדמות יותר ישתלב עם ארוחת הבוקר, בעוד שמפגש המתקיים בשעות הבוקר המאוחרות יאפשר לגלוש לבראנץ’ עשיר ומפנק.

עוד שירותים שאנו מספקים

קייטרינג חלבי מהדרין בירושלים כל המידע >> 

תפריט ללא גלוטן כל המידע >> 

בין סוגי המגשים המותאמים לארוחת הבוקר:

סלטי ירקות טריים דוגמת סלט יווני, סלט ניסואז, סלט קפריזה, סלט ערבי- סלטים המבוססים על ירקות טריים בשילובים שונים, עם או ללא תוספת של חלבון מעשיר כגון טונה או גבינת משק טרייה.

ניתן לשלב גם ירקות טריים בקונספט של מגשי ירקות חתוכים בצורה אסתטית, המוגשים עם מטבל או בשילוב המומלץ של לחמים מגשי אירוח ירקות, בהם לצד מגש ירקות וסלטים מוגש גם לחם מפנק, דוגמת בייגלים טריים.
שילוב נוסף בין לחמים מגשי אירוח המותאם לארוחת הבוקר הם מגשי ממרחים הכוללים ממרחים ביתיים עשירים ואיכותיים: ממרח ביצים, ממרח אבוקדו, גבינות שמנת בטעמים שונים, סלט טונה ועוד, או מגשי גבינות קשות. ממרחים אלו נועדו להיות מלווים בלחמים טריים ומפנקים, החל מבייגלים, פוקאצ’ות, לחמי מחמצת ואחרים.

לצד לחמים מגשי אירוח המבוססים על ירקות וגבינות, בארוחת הבוקר ניתן ומומלץ לשלב גם מגשים הכוללים מאפים ממולאים, ומהווים מנה עשירה בכל ביס, בזכות עצמם. בשונה מהגשת לחמים מגשי אירוח בנפרד, מגשים אלו מכילים יחידות המוכנות לאכילה ועשירות בטעמים. בין האפשרויות לארוחת הבוקר ניתן למצוא מגשי אירוח עם קרואסונים ממולאים, לחמניות ביס, מיני ג’בטות, טורטיות ואף בורקסים, במילויים שונים הניתנים לשילוב באותו המגש: גבינות שמנת, גבינות צאן, ממרחי ירקות, דגי סלמון וטונה, נגיעות בטטה , פטריות וירקות נוספים.

בראנץ’ וארוחת צהרים

תכנון הארוחה הממוקמת בין שעות הבוקר לצהרים, ובוודאי כאשר מדובר בארוחת צהרים רשמית, מאפשר תפריט עשיר יותר, מנות חמות ושילובים אשר מותאמים לאורחים מעט יותר רעבים.

לצד הסלטים, הגבינות והלחמים המוגשים בארוחת הבוקר, ניתן לשלב מגוון סוגי מנות נוספות:

מגשי סושי- מגוון יחידות סושי ססגוניות, בעיצוב אלגנטי ובחיבור בין דגים טריים ומעושנים, אורז יפני מוחמץ, אצות וירקות.
שקשוקה- מגשי שקשוקה לוהטת, מעגבניות ופלפלים טריים שבושלו לארוך זמן וספגו טעמים מעשבי תיבול מקומיים, ומעליהם מונחות ביצים טריות אשר ספגו את הטעמים האותנטיים. פיתות, ג’בטות או לחמים מגשי אירוח הכוללים שקשוקה, יוצרים ארוחה משותפת ומקרבת בסגנון אותנטי ובעיקר טעימה ומזמינה.
פסטות- לזניה עשירה ברוטב וגבינות, רביולי במילויים עדינים, או פסטה טרייה ששוחה ברטבים המבוססים על שמנת, גבינות, עגבניות, ושילובים שונים נוספים- יהפכו את הארוחה למשביעה, מחממת ועשירה. להתייעצות עם הולי בייגל ירושלים חייגו עכשיו072-3921450

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?