מגשי אירוח בכשרות רבנות מהדרין ירושלים - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח בכשרות רבנות מהדרין ירושלים

נושא הכשרות הוא נושא שחשוב לישראלים רבים, כאשר קיימות מספר דרגות כשרות וסוגי הכשר, בהתאמה לכלל המגזרים וההחמרות הקיימות ביהדות. תכנון של אירועים, מפגשים עסקיים או אף אירוח של אורחים מהקהילה הדתית או מציבור מעורב, עשוי להקשות על המארחים בתכנון ובהתאמה, הן בקליעה לכשרות הנדרשת, והן בבחירת המנות ויצירת ארוחה עשירה ומגוונת בטעמים ובמנות. לשני האתגרים הללו הפתרון האופטימלי הוא הזמנת מגשי אירוח בכשרות רבנות מהדרין ירושלים.

הזמנת מגשי אירוח כשרות רבנות מהדרין ירושלים – יתרונות

מגשי אירוח כשרות רבנות מהדרין ירושלים מספקים מענה למגוון סוגי אירועים ומפגשים, ופוטרים את המארח מעבודה קשה, ממבוכה ושאלות הנוגעות לרמת הכשרות, ומן המקובעות והצמצום שמאפיינים הגשת מנות אישיות.

מגשי אירוח כשרות רבנות מהדרין ירושלים מספקים לפני הכל את רמת הכשרות הגבוהה ביותר, אשר עומדת בתנאי הכשרות המחמירים, ועונה על הצורך של שומרי כשרות אדוקים יותר, לצד אלה שמסתפקים ברמות כשרות בסיסיות יותר.

מלבד זאת, כשרות מחמירה זו מבוססת על פרמטרים מחמירים של איכות, ניקיון ואחסון בכל שלבי גידול והפקת חומרי הלם, ומלבד למי שהכשרות חשובה לו בהיבט הדתי, היא מבטיחה רמת פיקוח ותברואה גבוהה במיוחד של המוצרים המצויים תחת ההכשר האמור.

סוגי מגשי אירוח כשרות רבנות מהדרין ירושלים

בין אם מדובר במפגש חברתי, אירוע קטן או ארוחה עסקית, מגשי אירוח מספקים תצורת הגשה אסתטית ונוחה, גיוון במנות, נוחות אכילה, מראה אסתטי ומושך את העין, ושילוב בין מנות ורכיבים אשר יוצרים ארוחה מאוזנת ומהנה.

בבחירת סוגי מגשי האירוח אשר ניתן לשלב, מומלץ לכוון אל המטבח החלבי, מטבח עשיר ומגוון שמותאם במיוחד לתצורת ההגשה של מנות מרכזיות ומגשי אירוח, וכמובן למצוא ספק קייטרינג איכותי ומומלץ אשר מציע מגשי אירוח חלביים בכשרות רבנות מהדרין ירושלים.

בין סוגי המגשים והשילובים:

מגשי ירקות טריים- מגשי ירקות טריים, רעננים ומשובחים, כמנת פתיחה או לצד המנות העיקריות. ניתן להזמין מגשי ירקות טריים חתוכים בתוספת מטבלים ולחמים טריים, מגשי ירקות בשילוב גבינות ותיבול עדין, או כסלטים עשירים ומגוונים.

מגשי ירקות אפויים- מגשי ירקות אפויים בסגנון אנטי פסטי. מוון סוגי ירקות שורש וירקות קשים, אשר משוחים בעדינות בשמן זית מקומי ומשובח, בתיבול ים תיכוני, ובאפיה אשר משמרת את ערכו התזונתי של הירק וטעמו העשיר, ויוצרת מרקם קריספי לצד רכות ונימוחות.

מאפים ממולאים- מנות הדגל של מגשי האירוח החלביים הם מאפים ממולאים, דוגמת: קרואסונים טריים במילוי גבינות ונגיעות ירק, כריכונים מלחמניות ביס במילוי גבינות וסלטים ביתיים, יחידות טורטייה ממולאות בשכבות עדינות וחיתוך אסתטי, פחזניות אפויות במילויים ייחודיים ועוד. המאפים הממולאים מאפשרים לשלב בין מספר סוגי מילוי באותו מגש ובכך לייצר גיוון רחב והתאמה לכל סוגי האורחים וההעדפות.

עוד מאמרים:

קייטרינג חלבי בירושלים >> 

סוגי לחם >> 

מגשים אותנטיים

מגשים אותנטיים- טעמים מוכרים למאכלי רחוב מוכרים במגשים מעוצבים ובמנות קטנות ומושקעות במיוחד. בין המנות הפופולריות ניתן למצוא:

מגשי מיני סביח- פיתות קטנות במילוי חומוס מועשר, חצילים מטוגנים, ביצה קשה, ממרחים פיקנטיים ותוספות.

מגשי פריקסה- לחמניות טריפוליטאיות מטוגנות במילוי עשיר של טונה צרובה, לימון מוחמץ ופרוסות תפוח אדמה.

כיסוני שקשוקה- מאפי בצק שמרים טריים בתצורת כיסונים, ממולאים ברוטב עגבניות מבושל ופיקנטי ובביצים טריות שנאפו ישירות מעל הבסיס ויוצרים את השילוב הנכון בכל ביס.

מגשי סושי- מגשי אירוח הכוללים מגוון רולים ויחידות סושי, במראה מרהיב וססגוני, בשילוב קונוסים, יחידות סושי עם וללא מעטפת של אצות טריות, בחיבור מדויק בין אורז יפני מוחמץ, מגוון סוגי ירקות ודגי סלמון טריים. להתייעצות עם הולי בייגל חייגו עכשיו – 072-3921450

 

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?