מגשי אירוח גדולים | כל המידע במאמר הקרוב! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח גדולים

מפגשים חברתיים, ישיבות צוות ואירועים עסקיים קטנים, אירועים קטנים ואינטימיים ואף ארוחות משפחתיות וימות חג, הם מפגשים הנהוגים בליווי של כיבוד ואוכל, כאשר הקונספט של הכנה עצמאית נשחק ונדחק, בזכות הנגישות שבהזמנת מגשי אירוח גדולים ומפנקים הכוללים מגוון מנות מהמטבח החלבי.

מהו קונספט ההגשה באמצעות מגשי אירוח גדולים

באירועים קטנים ומפגשים חברתיים, ארוחה המוגשת לשולחן בקונספט של מנות אישיות פחות מתאים, והרצון לטעום ולהתכבד ממגוון מטעמים יותר חוויה קולינרית מהנה ועשירה יותר ביחס לבחירה מתפריט. הצבת מגשי אירוח גדולים ועשירים כקונספט הגשה, מאפשר למארחים להגיש מגוון רחב יותר של מנות ומטעמים, לשלב בין מנות ראשונות ואפריטיף, מנות עיקריות מבוססות מעטפת בצק ומילויים שונים, ירקות מגוונים במגוון תצורות הכנה, גבינות עשירות ועוד, לצד מגשי אירוח גדולים הכוללים קינוחים אישיים או עוגות להשלמת הארוחה.

*בהולי בייגל ניתן למצוא גם תפריט מיוחד ללא גלוטן>>

מגשי אירוח מיוחדים:

מגשי אירוח גדולים יספקו כ-30 יחידות מן המנה הנבחרת, וניתנים גם להתאמה אישית בהתאם לכמות המשתתפים.

מגש כזה לא בהכרח יכלול יחידות זהות של אותה מנה וניתן לגיוון כבר בבניית המגש, דוגמת קרואסונים ביס במגוון מילויים, טארטלטים מלוחים, כריכוני ביס במילויים שונים, מיני טורטיות ועוד.

תצורות הגשה באמצעות מגשי אירוח

מגשי אירוח גדולים כקטנים מעוצבים ומסודרים בעיצוב אסתטי ומושך את העין, הן כל מגש בפני עצמו, והן בתכנון וסידור של מספר מגשים.

ניתן לעשות שימוש במגשי אירוח בכל גודל ובהתאמה אישית, למספר סגנונות הגשה:

הגשה למרכז השולחן- באירועים קטנים ומפגשים אינטימיים הכוללים מספר קטן של שולחנות ישיבה, ניתן להציב מספר מגשי אירוח במרכז השולחן, ולאפשר לכל סועד להניח בצלחתו מטעמים כרצונו. יש לתכנן את כמות המנות והמגוון ביחס לכמות הישובים סביב כל שולחן.

מגשי אירוח גדולים

מזנון פתוח- הגשה באמצעות מזנון פתוח, המוכר גם כבופה, האורחים מסתובבים באופן חופשי, ומגשי האירוח מונחים על גבי מזנון, הכולל גם צלחות אישיות, כאשר האורחים מתכבדים בשירות עצמי ובאופן חופשי. תכנון המזנון והארוחה יתבצע בהתאם לקונספט האירוע ולכמות האורחים. ניתן להזמין מספר מגשים מכל מנה ולהחליף בניהם במהלך האירוע כאשר אלה מתרוקנים.

מלצרים רצים- אחד מסוגי ההגשה הנהוגים, מיועד לספק לאורחים מרחב פתוח, כיבוד עשיר, אולם ללא העיסוק והנוכחות של האוכל כשחקן מרכזי, הוא באמצעות מלצרים המסתובבים בין האורחים עם מגשי אירוח עליהם מעדנים שונים, כאשר האורחים מתכבדים ישירות מן המגש באופן חופשי ולא מחייב. הגשה כזאת מצריכה התאמה של מנות קונספט, קטנות ונוחות לאכילה ביד ובעת הסתובבות והתרועעות, ללא הקונספט המחייב של ארוחה רשמית.

אילו סגנונות ומנות ניתן לשלב באמצעות מגשים

מגשי אירוח גדולים מתאימים במיוחד בקונספט של המטבח החלבי, ומאפשרים שילוב בין מגוון מנות:

מגשי סושי ססגוניים ומעוצבים

מגשי דגים טריים, אפויים או צלויים

מגשי ירקות טריים, אנטי פסטי וסלטים

מגשי גבינות משק קשות

מגשי מאפים ממולאים

מגשי פסטות, תפוחי אדמה, פשטידות ולזניה

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור קייטרינג צרו קשר עם הולי בייגל ירושלים ונשמח לעמוד לרשותכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?