מגשי אירוח כשרים מהדרין | מגשי אירוח חלבי כשרים - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח כשרים מהדרין

החגים הקרבים מביאים משפחות רבות אל התורים העמוסים ברשתות השיווק, תכנון תפריטים ובילוי שעות ארוכות במטבח בבישול, אפיה ורקיחת מטעמים לאירוח ארוחות החג והמפגשים המשפחתיים והחברתיים הרבים.

בעוד שלארוחת החג הסגנון המסורתי הייחודי לה, המפגשים הפחות מחייבים המגיעים אחריה, מאפשרים גמישות רבה והתמקדות בתפריט חלבי קליל יותר, עשיר בטעמים ובאפשרויות למגוון מנות, כאשר גם את הטרחה ניתן לצמצם באמצעות הזמנה מראש של מגשי אירוח כשרים מהדרין, חלביים ומפתיעים.

תכנון תפריט מגשי אירוח כשרים

מגשי אירוח חלבי כשרים נותנים פתרון נגיש ונוח לאירוח, בין אם מדובר במשפחה רחבה ואירוח של שלושים אורחים ויותר, ובין אם למשפחה ולהרכבים מצומצמים יותר הכוללים עד עשרה משתתפים. הבחירה ב-מגשי אירוח כשרים מהדרין תבטיח לפני הכל התאמה לכל סוגי האורחים, תוך שמירה על כבודם והימנעות ממבוכה הכרוכה בשאלות הנוגעות לכשרות, כמו גם כמענה לצמחונים ולסועדים שמעדיפים ארוחה קלילה יותר.

בעת תכנון התפריט וההחלטה על כמות המגשים, יש להביא בחשבון את היקף הסועדים, ההרכב ואופי הארוחה. ניתן ליצור תפריט מותאם לבראנץ’, ארוחת צהרים או ארוחת ערב, כמו גם אירוח לא מחייב בשעה שאינה שעת ארוחה רשמית, אולם מתוכננת הגשה מפנקת וכבודה שהיא מעבר לקפה ועוגה.

עוד שירותים שאנו מספקים:

תפריט אירועים כל המידע >>  | תפריט ללא גלוטן >> 

סוגי תפריטים

מגשי אירוח כשרים מהדרין מן המטבח החלבי מגיעים בגדלים שונים, גדול או קטן, ומשלבים בין מנות מבוססות ירקות טריים ומרעננים דוגמת: פלטות ירקות וסלטים שונים, מנות ירקות צלויים בסגנון אנטי פסטי, מגשים הכוללים כריכונים ומאפים: טורטיות ממולאות, קרואסונים, בייגלים, לחמניות ביס וכדומה, מנות עיקריות חמות: פסטות ולזניה, מוקפצים, גלילות חצילים, תפוחי אדמה מוקרמים, מגשי סושי מעוצבים ומגשי קינוחים מעוצבים.

בכל ארוחה ובכל הרכב מומלץ לשלב מגש בהתאם לקבוצות הבאות:

ירקות טריים או ירקות צלויים, מנת פחמימה: כריכונים ומאפים שונים ממולאים, מנה עיקרית חמה ממבחר הפסטות והמוקפצים, ומגש מסדרת הקינוחים דוגמת קינוחי כוסות, בראוניז, פחזניות, מגשי פירות מעוצבים ועוד.

ככל שהיקף המשתתפים גדול יותר ניתן לשלב ולהעשיר את השולחן במנות נוספות מסדרת מגשי האירוח הכשרים.

כחלק מן הגיוון ניתן לבחור ביותר מגשי אירוח כשרים מהדרין קטנים הכוללים פחות יחידות מכל מנה, לטובת מבחר גדול יותר של מטעמים.

במגשים הכוללים יחידות של מאפים ממולאים, ניתן לשלב בין סוגי מילויים וליצור מגש עשיר ומגוון יותר.

גם בגזרת הקינוחים ניתן לשלב קינוחים שונים על גבי מגש מגוון ומעוצב, שיספק מספר טעימות מכל קינוח ולא יאלץ את המזמינים לעמוד בפני בחירות מאתגרות.

מגשי אירוח כשרים מהדרין מנות מיוחדות לשילוב

מלבד המנות האמורות ובהתאם להיקף האירוח וכמות המשתתפים, ניתן להעשיר את הארוחה במנות ייחודיות:

מגשי אירוח כשרים מהדרין של שקשוקה אותנטית עשירה בטעמים ומלווה בלחמי ג’בטה או מאפה טרי אחר לניגוב, או לחילופין יחידות של כיסונים ממולאים בשקשוקה להגשה אסתטית ואכילה נוחה גם במסגרת אירוח לא מחייב. ניתן לשלב גם כיסוני פטריות/גבינה.

מגשי גבינות קשות או רכות בעיצוב אלגנטי ובטעמים ייחודיים ועשירים של גבינות משק מקומיות.

מנות סביח אישיות במיני פיתות, ממולאות בכל טוב. לקבלת הצעת מחיר מהולי בייגל מגשי אירוח בירושלים חייגו עכשיו – 072-3921450 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?