מגשי אירוח לאירועים קטנים | כל המידע במאמר הקרוב! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח לאירועים קטנים

אירוע קטן עשוי לכלול כעשרה מוזמנים, במפגש ביתי לציון מאורע משמח דוגמת יום הולדת, חגיגת יום נישואין עם בני המשפחה הקרובה, פרידה מעובד או קידום שלו במסגרת ארגונית ואירועים נוספים. גם אירועים מחייבים יותר דוגמת ברית מילה, בריתה, בר ובת מצווה או מסיבת אירוסין, הכוללים עד כמאה מוזמנים, מוגדרים אף הם כאירוע קטן. אירועים כאלה ניתן לחגוג במסגרת ביתית או בשכירתו של מתחם מתאים, ואחת מפלטפורמות ההסעדה הפופולריות ביותר באירועים הללו, היא הזמנת מגשי אירוח לאירועים קטנים.

מגשי אירוח לאירועים קטנים הם מגשים המכילים מטעמים מן המטבח החלבי, מגיעים ארוזים ומוכנים להגשה, ועשירים במאפים, ירקות, גבינות ומנות ייחודיות מתוצרת מקומית משובחת וטרייה.

מגשי אירוח לאירועים קטנים- תצורות הגשה

תכנון אירוע הכולל הסעדה באמצעות מגשי אירוח לאירוח קטנים מצריך התאמה כמותית של המגשים ומבחר המנות לכמות האורחים ולמאפייני האירוע, כמו גם את הבחירה בקונספט ההגשה המתאים, על פי מאפייני האירוע.

עוד שירותים שאנו מספקים

שירותי קייטרינג בירושלים >>  | הולי בייגל משלוחים >> 

בין תצורות ההגשה המומלצות:

מזנון פתוח- הגשת הכבודה באמצעות מזנון פתוח, המכונה גם בופה, היא הגשה אסתטית, הכוללת רצף של מנות בסדר מוקפד- מירקות טריים ואפויים, סלטים, מנות ראשונות ועד למנות עיקריות עשירות, אשר האורחים עוברים לאורך המזנון ועורמים על צלחתם מנות לבחירתם. שיטה זו מציגה את המנות כולן בצורה אסתטית ומפתה, מאפשרת בחירה חופשית שאינה מוגבלת, וניתנת לשילוב במועד שנקבע על ידי המארחים לפתיחת ולסגירת המזנון, או באמצעות מזנון פתוח חופשי לאורך האירוע כולו. את הקינוחים ניתן לשלב לקראת סיום האירוע, תוך פינוי המזנון הקיים או על ידי פתיחת מזנון קינוחים נפרד.

הגשה לשולחן- אירוע קטן אשר כולל כמה עשרות אורחים ומקומות ישיבה סביב השולחן, יוכל לכלול משי אירוח לאירועים קטנים המוגשים למרכז השולחן, וכוללים מבחר מנות, תוך התאמה של סדר הוצאת המנות למבנה הארוחה. ההגשה למרכז השולחן תתבצע בתכנון ובהגשה של מגשי האירוח באופן אחיד ובאותו הזמן לכל שולחן, תחסוך לאורחים את הקימה וההגשה העצמית באמצעות מזנון, תחסוך את הצורך במלצרים רבים אשר מגישים כל מנה לכל אורח בנפרד, ותעניק שולחן עשיר במנות אסתטיות ומרשימות. קונספט זה מתאים למארחים ולאירועים במבנה מאורגן ומסורתי יותר.

מלצרים מסתובבים

מלצרים מסתובבים- מגשי אירוח לאירועים קטנים מתאימים גם לקונספט של מלצרים אשר מסתובבים בין האורחים, עם מגשים עתירים במנות עשירות, אשר מתאימות לאכילה בעמידה, תוך כדי הסתובבות, לאווירה חופשית ונינוחה. קונספט זה כולל מגשי אירוח לאירועים קטנים אשר כוללים לרוב יחידות מאפים ממולאים, כריכונים, סושי, סלטים אישיים בקעריות/כוסות קטנות, וקינוחים, ומתאים לאירועים לא מחייבים, אירועים עסקיים ואירועים בהם התוכן של האירוע הוא השחקן המרכזי, והכיבוד נועד להשתלב בו בנינוחות.

בחירת קונספט ההגשה, מבנה האירוע, כמות ומאפייני האורחים, יהוו את הבסיס לתכנון כמות המגשים והרכב המגשים, לארוחה עשירה, מאוזנת ומהנה.

*שימו לב ניתן להזמין מגשי אירוח גם בטווח הקצר ולא מראש. להתייעצות עם הולי בייגל ירושלים חייגו עכשיו –  072-3921450  

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?