קייטרינג כשר למהדרין | קייטרינג חלבי כשר למהדרין - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מה היתרונות של קייטרינג כשר למהדרין

נהוג לחשוב כי חיפוש אחר קייטרינג כשר למהדרין הוא נחלתם של ציבור החרדים והדתיים בישראל, אולם בתחום האירועים בישראל, יותר ויותר מארחים בוחרים להזמין קייטרינג כשר למהדרין לאירועים פרטיים ועסקיים- גם כאשר ציבור המוזמנים בעיקרו חילוני.

מתי חשוב לבחור שירותי קייטרינג כשר למהדרין? האם קיים יתרון להזמנת קייטרינג כשר למהדרין חלבי? ומה למעשה ההבדלים בין דרגות הכשרות?

מדינת ישראל:

מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי, כמו גם חברה רחבה המאגדת זרמים שונים ביהדות. בזכות היותה מדינה דמוקרטית כל אזרח בוחר את רמת החיבור שלו ליהדות ולמסורת, אולם ניתן לראות כי הקפדה על כשרות נהוגה גם בקרב אחוזים ניכרים מן הציבור החילוני והליברלי בישראל. דרגות הכשרות השונות מייצגות גישות שונות, ונוגעות במקור חומרי הגלם, בחינת עבודת המטבח וצוות העובדים והקפדה על תנאי הכשרות, כמו גם החמרות נוספות הנוגעות להטבלת כלים, שימוש בכלים והיקף הפיקוח.

במדינת ישראל נהוגות שתי רמות כשרות עיקריות: כשרות הניתנת על ידי הרבנות המקומית וכשרות מהדרין.

מספר יתרונות לשילוב קייטרינג כשר למהדרין באירוע:

התאמה לכלל המשתתפים והאורחים- הזמנה של אורחים לאירוע עשויה לכלול מגוון שומרי כשרות בכל רמה והעדפה. מומלץ מראש לבחור בשירותי קייטרינג כשר למהדרין- הכשרות המחמירה ביותר, במטרה לענות לצרכי כל אורח ולשמור על הגשה אחידה. אולמות אירועים לעתים מציעים הסעדה בכשרות מקומית, תוך מתן אפשרות למספר מוגבל של מנות בכשרות בד”צ בהזמנה מראש. פתרון זה מחייב את המארח לבירור מוקדם, ושם את האורחים המקפידים על כשרות מחמירה יותר במצב מביך, בו הם נדרשים לבדל את עצמם משאר הסועדים. לעומת זאת בחירה מראש בארוחת קייטרינג לאירועים בירושלים תספק מענה אחיד לכלל האורחים מבלי לחדור לאמונה והרגלי שמירת הכשרות של כל אחד.

החשיבות של איכות המזון

איכות המזון– מלבד הכשרות הדתית, קייטרינג כשר למהדרין מחויב לפיקוח מחמיר יותר על המזון, החל מתקנות אחסון המזון בתנאי קירור מותאמים, בתנאי מניעת לחות ושימור אופטימלי, מקורות חומרי הגלם בדגש על מוצרי חלב וגבינות הדורשים הקפדה יתרה, ניקיון המטבח, שטיפת פירות וירקות, חליטה על פי צורך ושאר תקנות מפורטות המיועדות להבטיח טריות, איכות, מניעת שימוש במזון פגום, מניעת הגשת ירקות ופירות הנגועים בחיידקים ובמזיקים.

כל אלו נבחנים באמצעות משגיח כשרות מוסמך בתדירות יום יומית, בשונה מכשרות מקומית בה הפיקוח מתבצע בהיקף נמוך יותר.

לסיכום המאמר

למעשה, כשרות מהדרין מביאה פיקוח חיצוני על איכות המזון, המבטיחה שמירה על תנאי תברואה וטריות, המטיבים על כל סועד ואורח, מכל דת ולאום, ללא קשר לאמונה דתית והרגלי כשרות.

עידוד תוצרת מקומית- כשרות מהדרין נותנת דגש על תוצרת חקלאית מקומית, עובדים כחול לבן ותמיכה בכלכלה הישראלית, החל מצוות העובדים ועד אחרון החקלאים, תוך מיעוט שימוש במוצרי ייבוא.

בבחירה של חברת קייטרינג כשר למהדרין חשוב כמובן מלבד היבט הכשרות להקפיד על חברת קייטרינג המספקת מגוון ומבחר מנות עשיר, אוכל טעים המתבסס על חומרי גלם מעולים ועבודה מוקפדת, טריות, סגנון הגשה ונראות, שירות מעולה ומחיר הוגן. לקבלת הצעת מחיר מהולי בייגל ירושלים חייגו עכשיו.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?