קייטרינג חלבי לאירועים קטנים | קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בירושלים - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

אוכל הוא אחד האלמנטים המכריעים בהצלחתו של אירוע, וכאשר מדובר באירועים קטנים ואינטימיים אף יותר מתמיד. תכנון הקייטרינג לאירוע מצריך שילוב בין מקוריות ומנות חדשניות ומפתיעות, מכוון רחב של מנות, תצורת הגשה אלגנטית ונעימה לעין ובסופו של דבר מאכלים טריים, מהנים וטעימים.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הוא קייטרינג שנותן מענה לכל הצרכים הללו ונוספים, מספק נוחות הגשה ואסתטיות, ומסייע ביצירת חוויית אירוח בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

איך בוחרים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים?

1. בחירה בקייטרינג בירושלים אשר מתאים להיקף המשתתפים באירוע- ניתן למצוא לא מעט מסעדות ונותני שירות בתחום הקייטרינג, כאשר כל אחד מהם מתמחה באירועים בסדר גודל אחר. אירועים קטנים עשויים להשתנות בהגדרה בין נותן שירות אחד למשנהו, וכוללים בין 30-200 אורחים. לרוב חברות המספקות קייטרינג לחתונות ולאירועים בני מאות אנשים, לא בהכרח ידעו לבצע את ההתאמה לאירוע בן 50 אנשים.

2. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים כשרות- באירועים קטנים כגדולים עשויים להשתתף אורחים אשר נוהגים דרגת כשרות שונה, ובמטרה לאפשר לכולם להרגיש בנוח ולהנות מן הארוחה מומלץ לבחור בדרגת כשרות גבוהה בדרגת מהדרין העולה על הכשרות העירונית המקומית.

3. דגים- קייטרינג חלבי לאירועים קטנים או גדולים יכלול מגוון מנות הנשענות על טהרת מוצרי החלב והגבינות, כמו גם על מאפים ובצקים מסוגים שונים. קייטרינג חלבי עשיר ויוקרתי יותר ישלב גם דגים בחלק מן המנות, מה שיעשיר את מגוון האפשרויות ויספק מענה גם לאורחים שפחות מתחברים לארוחת גבינות.

מוצרים שתמצאו אצלנו

מבצע מיוחד עד סוף השבוע
מגש פסטה
פסטה ברוטב שמנת פטריות. עם גבינת פרמזן פסטה ברוטב עגבניות ובזיליקום.  פסטה ברוטב סלסה-רוזה. עם גבינת פרמזן פסטה
החל מ- 115.00
פסטה ברוטב שמנת פטריות. עם גבינת פרמזן פסטה ברוטב עגבניות ובזיליקום.  פסטה ברוטב סלסה-רוזה. עם
115.00
פסטה קרה עם פסטו, פלפלים קלויים, זיתים שחורים וגבינה בולגרית 5%  
החל מ- 100.00
פסטה ברטבים שמנת פטריות/ רוזה/ עגבניות/ שמנת פסטו המנה מגיעה ארוזה אישית. *מינימום הזמנה 10 יחידות
45.00
עלי בייבי. עגבניות שרי. פלפל קלוי. נבטים. מלפפון. כדורי מוצרלה. בטטות. גרעיני דלעת. גרעיני חמנייה.
200.00
עגבניות מיובשות. שעועית אדומה. נאצ'וס. חסה. מלפפונים. זיתים שחורים. תירס. עם רוטב סלסה או גואקמולי
החל מ- 110.00
זיתים שחורים, עגבניות, מלפפונים, בצל, חסה וגבינה טבעונית (כדאי לבדוק שקיים במלאי)
החל מ- 110.00

איכות ההגשה של הקייטרינג

4. תצורת הגשה- אחד האלמנטים החשובים בתכנון האירוע הוא תצורת ההגשה. האוכל באירוע הוא בבחינת אלמנט מכריע בהצלחתו מחד גיסא, ונדרש להשתלב ולא לגנוב את ההצגה מן האירוע. תכנון נכון של תצורת ההגשה יאפשר לאורחים להנות מן הכיבוד במהלך האירוע, לצד ריקודים, מצגת, ברכות או כל תכנית אומנותית אחרת. אירועים קטנים הם לרוב אינטימיים המתמקדים בתקשורת חופשית בין האורחים, הסתובבות ללא ישיבה ממושכת, והגשה בתצורת מזנון חופשי ופתוח או הגשת מנות מרכזיות לשולחנות תתאים יותר.

5. איכות המזון- קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מחייב הקפדה על איכות, טריות המזון ושימוש בחומרי גלם לא פחות ממעולים. חשוב להתעניין ולשאול מה הם המרכיבים בכל מנה: הגבינות המרכיבות את פלטת הגבינות, סוגי הדגים, פירוט של הפשטידות, הסלטים. חשוב ליצור שילוב מאוזן בין מזון פחמימתי למזון המתבסס על חלבונים וירקות, ולהציע מגוון רחב של מנות לבחירה.

לסיכום המאמר קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

6. תפריט קינוחים– בעוד שבאירועים המסורתיים בהם התקרובת בבחינת בשרית, הקינוחים מיועדים להצטלם יפה ולאכזב את החך, היתרון הבולט של אירוע על טהרת החלב והגבינות הוא האפשרות הבלתי מוגבלת להשקיע בקינוחים חלביים, ללא כל פשרה על חומרי הגלם. מומלץ להגיש את הקינוחים בנפרד מן הארוחה ולאחריה, ליצור שולחן קינוחים מפתה ולספק שילוב בין קינוחים שונים ואיכותיים שיחתמו את האירוע.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור קייטרינג לאירועים מחברת הולי בייגל צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות.

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?