קייטרינג חלבי מומלץ | קייטרינג חלבי כשר > כל המידע! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

קייטרינג חלבי מומלץ

קייטרינג חלבי מספק אפשרויות לארוחה עשירה ומגוונת, לטעמים ייחודיים ושילובים בין מנות, מתאים לארוחות, מפגשים ואירועים בכל שעות היום, ומאפשר נוחות הגשה על גבי מגשי אירוח מסודרים ומעוצבים, להגשה במרכז השולחן או על מזנון, וללא צורך בהכנות מוקדמות.

כיצד בוחרים קייטרינג חלבי מומלץ? איך מחליטים כמה מגשים להזמין ואיך בונים תפריט לארוחה? כל הטיפים וההמלצות לתכנון אירועים ומפגשים ולשילוב קייטרינג חלבי מומלץ 

בחירת חברת קייטרינג חלבי מומלץ

בחיפוש אחר קייטרינג חלבי מומלץ, בדומה לכל התנהלות צרכנית ובחירה בנותני שירות, השיטה הטובה ביותר היא גם השיטה המסורתית הקרויה מפה לאוזן- המלצות של חברים ומכרים שחוו ונהנו משירותי הקייטרינג- בין אם כבעלי האירוע ובין אם כאורחים.

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות ניתן להגדיל את מעגל החשיפה לממליצים, ולקבל את חוות הדעת וההמלצות (או הדיס המלצות) של קהל רחב יותר, באמצעות קבוצות מקומיות בעיר המגורים/בעיר בה נדרש השירות.

עוד שירותים שאנו מספקים:

תפריט ללא גלוטן כל המידע >> 

תפריט אירועים כל המידע >> 

המלצות נוספות ניתן למצוא בכרטיס העסק בגוגל ובאפליקציות, וכן באתר בעל העסק.

עם קבלת מספר המלצות ושמות של עסקי קייטרינג חלבי מומלץ, ניתן להיכנס לאתר בית העסק, לבחון את מגוון המנות והאפשרויות, התפריטים המוצעים, אופן ההגשה, העלויות וטווח המשלוחים.

חשוב לפנות אל בית העסק מראש, לוודא את זמינותו בתאריך האירוע, או לחילופין את הגמישות והאפשרות להזמין מגשי אירוח ומטעמים בטווח זמן קצר. ככל שמדובר באירוע גדול ורב משתתפים, מומלץ להקדים ולהזמין, בעוד שמפגשים חברתיים מצומצמים יותר(דוגמת יום הולדת/ישיבת צוות/ערב גיבוש הכוללים כ 15-20 משתתפים) יוכלו לקבל מענה גם מהיום להיום.

פרט חשוב נוסף לבדיקה בעת בחירה בחברת קייטרינג חלבי הוא סוג הכשרות שמציע בית העסק. אירוח של משתתפים וסועדים, בין אם באירוע ובין אם במפגש עסקי, עשוי להיות מביך במידה והמנות המושקעות אינן תחת כשרות שמתאימה לכלל הסועדים. על מנת להימנע ממבוכה ולהבטיח הנאה מלאה נכון לבחור בקייטירינג המציע כשרות מחמירה שמתאימה לכל סועד מכל מגזר.

מלבד הסוגייה הדתית שכשרות כזאת תפתור, כשרות מחמירה היא גם כלי להבטחת ניקיון, איכות וטריות של המוצרים וחומרי הגלם.

תכנון הארוחה

קייטרינג חלבי מאפשר הגשה בקונספט של מגשי אירוח, המשלבים בין מנות חמות ומנות קרות, סלטים, מנות ראשונות ומנות עיקריות וכן קינוחים חלביים מעוצבים ומפתים.

תכנון הארוחה יתבצע בהתאם לכמות המשתתפים, סוג האירוע והקונספט.

באירועים ומפגשים קטנים הכוללים עד 20 משתתפים מומלץ להזמין כ 6-8 מגשים הכוללים מנות פתיחה: מגשי ירקות וסלטים, מתאבנים, יחידות מאפים ממולאים, מגשי סושי, פסטות חמות, מגשי דגים ועוד, ובנוסף 2-3 מגשי קינוחים, הכוללים קינוחים אישיים, עוגות ופירות טריים.

תכנון של אירוע גדול יותר יתבצע הן בהתאם לכמות המשתתפים והן בהתאם לקונספט האירוע וההגשה: מזנון, מלצרים מסתובבים עם מגשים בין האורחים, הגשה למרכז השולחן עלפי כמות שולחנות ועוד. מומלץ להתייעץ עם נותני השירות, שמביאים ניסיון והיכרות עם עולם האירועים וההסעדה ויוכלו לכוון ולסייע בבניית התפריט ובקביעת הכמויות.

חברת הולי בייגל מספקת שירותי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים וגדולים, משלוחים והזמנות מהיום להיום ומגוון מנות עשירות מחומרי גלם טריים ומעולים, בכשרות בד”ץ מחמירה.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?