קייטרינג לאירועים פרטיים | מבחר מנות טעימות! - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

קייטרינג לאירועים פרטיים

אירועים פרטיים קטנים דוגמת ימי הולדת, מסיבת רווקות, מסיבת גיוס, בריתות ואף אירועים עסקיים, הפכו למוקד ולבמה לשירותי איכות ובוטיק, תשומת לב לפרטים קטנים כגדולים, מטבח גורמה עשיר ואווירה אינטימית.

תכנון האירועים הללו מצריך ירידה לפרטים, החל מבחירת המקום ועד לבחירת קייטרינג לאירועים פרטיים אשר מתמחה באירועי בוטיק ומספק חוויית אירוח קולינרית מפנקת.

 

איך בוחרים קייטרינג לאירועים פרטיים

בטרם הפניה לחברות קייטרינג לאירועים פרטיים חשוב להגדיר את אופי האירוע, בחירת המיקום וכמות הנוכחים. כל אלו פרמטרים חשובים בבחירת הקייטרינג בירושלים, בתכנון תצורת ההגשה ובבחירת המנות השונות.
מיקום האירוע- ככלל, מומלץ לבחור חברת קייטרינג לאירועים פרטיים אשר פועלת סביבת מקום האירוע, מה שיחסוך בעלויות ובזמן שינוע ארוך, יבטיח טריות, כמו גם מענה לחוסרים ובלת”מים. בבחירת המקום יש לוודא האם המקום כולל מטבח וכן מהם אמצעי האחסון והשימור לצד פתרונות חימום נדרשים. גם כאשר מדובר באירוע אשר מתקיים בבית, חשוב לעדכן את חברת הקייטרינג על האמצעים העומדים לרשותם והמגבלות, ולהתאים את המטעמים השונים לאפשרויות.

 

מוצרים שתמצאו אצלנו :

מבצע מיוחד עד סוף השבוע
מגש פסטה
פסטה ברוטב שמנת פטריות. עם גבינת פרמזן פסטה ברוטב עגבניות ובזיליקום.  פסטה ברוטב סלסה-רוזה. עם גבינת פרמזן פסטה
החל מ- 115.00
פסטה ברוטב שמנת פטריות. עם גבינת פרמזן פסטה ברוטב עגבניות ובזיליקום.  פסטה ברוטב סלסה-רוזה. עם
115.00
פסטה קרה עם פסטו, פלפלים קלויים, זיתים שחורים וגבינה בולגרית 5%  
החל מ- 100.00
פסטה ברטבים שמנת פטריות/ רוזה/ עגבניות/ שמנת פסטו המנה מגיעה ארוזה אישית. *מינימום הזמנה 10 יחידות
45.00
עלי בייבי. עגבניות שרי. פלפל קלוי. נבטים. מלפפון. כדורי מוצרלה. בטטות. גרעיני דלעת. גרעיני חמנייה.
200.00
עגבניות מיובשות. שעועית אדומה. נאצ'וס. חסה. מלפפונים. זיתים שחורים. תירס. עם רוטב סלסה או גואקמולי
החל מ- 110.00
זיתים שחורים, עגבניות, מלפפונים, בצל, חסה וגבינה טבעונית (כדאי לבדוק שקיים במלאי)
החל מ- 110.00

עוד תפריטים שתמצאו אצלנו

תפריט ללא גלוטן>>

תפריט טבעוני מיוחד>>

הגשת האוכל באירועים

תצורת הגשה– לאירועים שונים תתאים תצורת הגשה שונה: מהגשה אישית לשולחן, בחירה ביצירת מזנון עשיר בהגשה עצמית, או מגשי אירוח מפנקים. בעוד שהגשה לשולחן לרוב תתאים לאירועים גדולים ומחייבים, אירועים פרטיים קטנים לרוב יבקשו אווירת מינגלינג שאינה מחייבת, הגשה חופשית וזמינות של התקרובת לאורחים. מגוון של מאכלים המוגשים במגשי אירוח מרכזיים, מונחים על מזנון או שולחנות להנאת האורחים, לרוב משתלבים היטב ומהווים תצורת הגשה אופטימלית.

כמות אורחים– ישנן חברות קייטרינג לאירועים פרטיים שיגדירו אירועים בני 150 אורחים כאירוע קטן, ויש מי שידעו לספק מענה גם לאירוע בן 30 אורחים. בטרם תזילו ריר על התפריט והתמונות באתר החברה, חשוב לוודא כי מדובר בבית עסק אשר ביכולתו להתאים את עצמו לאירוע שלכם- על פי סדר הגודל שבחרתם.
המטבח החלבי ויתרונותיו

בעוד שבחתונות ואירועים באולמות גדולים המטבח הנפוץ הוא המטבח הבשרי, דווקא באירועים פרטיים ואינטימיים ניתנת הבמה למטבח החלבי שמספק מגוון יתרונות:

 

ממה מורכב קייטרינג לאירועים פרטיים

חומרי גלם מעולים- מדינת ישראל מהווה קרקע פורייה למגוון חומרי גלם עשירים איכותיים עליהם מתבסס המטבח החלבי: גבינות גליליות איכותיות, יוגורט משובח, חמאות מועשרות בטעמים שונים, מבחר דגים טריים, מגוון עשבי תיבול רעננים, ירקות טריים ועוד.

טריות- קייטרינג לאירועים פרטיים יכלול שילוב בין מרכיבים ויצירה של מנות המחייבות טריות וזמן הגשה סמוך למועד ההכנה, מה שמספק חוויית אירוח והנאה של האורחים מן המנות השונות.

• מבחר עשיר של מנות– מבחר המנות שניתן ליצור ולהתאים באמצעות קייטרינג חלבי איכותי הוא אינסופי, וכולל שילוב עשיר בין פסטות טריות, פחזניות ממולאות, סושי לסוגיו, מאפים מסוגים שונים, מגשי גבינות, מטבלים, מגשי ירקות וסלטים, לזניות, פשטידות, כריכונים ועוד. ניתן ליצור ארוחה עשירה, מאוזנת ומגוונת באמצעות שילוב בין סוגי מגשים ומנות.

• כשרות- מטבח כשר אשר מותאם לכל סוגי האורחים, לרבות היכולת להנות מקינוח חלבי מפנק ללא פשרות.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור קייטרינג? צרו קשר עוד היום עם הולי בייגל ירושלים קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?