קייטרינג לאירועי חברה | קייטרינג חלבי לאירועי חברה - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

קייטרינג לאירועי חברה

קייטרינג לאירועי חברה בעולם העסקים והארגונים אירועי חברה הם כלי לגיבוש העובדים, להעברת מסרים, לבניית נאמנות ומחויבות לארגון ולהוקרת העובדים. תכנון אירוע חברה מצריך הקפדה על כל פרט מקטן ועד גדול, כאשר אירוע חברה שלא יספק תחושה של השקעה בעובדים עלול להשיג את התוצאה ההפוכה.

מספר אלמנטים חשובים בתכנון אירוע חברה, בניהם בחירת המקום, דרכי ההגעה והנגישות, פרסום ושיווק האירוע, מבנה האירוע והתוכן המוצג בו וכמובן האוכל.

בחירת קייטרינג לאירועי חברה מחייבת התייחסות למספר פרמטרים חשובים:

מבנה האירוע ושילוב של הארוחה- אירועי חברה לרוב יכללו זמן התכנסות ותקשורת חופשית, הרצאות ונאומים, העברת מידע דוגמת ביצועי הארגון ויעדים באמצעות מצגות וכלים דיגיטליים, ציון עובדים מצטיינים/הוקרה לעובדים, שילוב של בידור ו/או העשרה (אומן אורח) וכמובן ארוחה מפנקת. חשוב לבחור בתצורת הגשה ושילוב של האוכל באופן שיתמזג עם מבנה האירוע ולא יגזול ממנו זמן ותשומת לב. ניתן להעמיד מזנון פתוח הכולל מגשי אירוח ומבחר מאכלים נוחים לאכילה גם בעת הסתובבות, להחליף ולהעשיר את המנות לאורך האירוע- דוגמת הצבת מנות פתיחה עם ההתכנסות, שילוב של מנות עיקריות זמן קצר לאחר מכן, והחלפה למזנון קינוחים לקראת הסיום.

למעבר לתפריט ללא גלוטן לחצו כאן>>

חשוב להבין מה סגנון הארוחה

סגנון הארוחה- ניתן לבחור קייטרינג לאירועי חברה בסגנון בשרי, אסייתי, חלבי ושלל אפשרויות נוספות. בבחירת סגנון הארוחה יש להביא בחשבון את המקום ותצורת ההגשה, הצורך והיכולת לשמירה על חום, טריות המזון ואסתטיקה, לצד הגשת ארוחה בה כל עובד ואורח יוכל למצוא את עצמו. לאחר שנים של אירועים שהתבססו על תפריט לאירועים בשרי- המצריך הקפדה על טכניקת עשייה ועמידה בזמנים נוקשים לצורך שמירה על איכות המזון, דווקא המטבח החלבי הוא שהפך לפופולרי יותר בשוק, הן בשל מגוון המנות העשיר והן בזכות האפשרות לשלב מנות עשירות המגיעות במגשים ססגוניים מוכנים, ללא צורך בעיסוק בחימום, אפיה, צליה במקום. בין האפשרויות הרבות בבחירת קייטרינג לאירועי חברה חלבי, נמצא מגשי ירקות, סלטים, אנטי פסטי, כריכונים, טורטיות ממולאות, סושי, סביח ורבים נוספים.

בחירת קייטרינג כשר

כשרות- קייטרינג לאירועי חברה מחייב עמידה בתנאי כשרות מוקפדים, לרבות תעודת השגחה מגורם מוסמך בכיר, במטרה לאפשר לכלל האורחים להנות מן הכיבוד העשיר והמושקע ולהרגיש בנוח. גם בארגונים ועסקים בהם אוכלוסיית העובדים חילונית רובה ככולה, חשוב להעמיד ארוחה כשרה ללא סייג, שכן לא ניתן לאמוד ולדעת (ולא ראוי לשאול) את דרישת והרגלי הכשרות של כל עובד.

התאמה לכמות העובדים- תכנון קייטרינג לאירועי חברה מצריך התאמה מלאה לכמות העובדים והאורחים, בעיקר במבנה בו הארוחה מוגשת בסגנון חופשי ולא על פי מנות אישיות. חשוב לספק שפע ומבחר, כמו גם ליצור אפשרויות לכל חך והעדפה, בכמות מאוזנת ומותאמת. חברות המספקות שירותי קייטרינג לאירועי חברה לרוב ידעו גם לכוון, לייעץ ולסייע בבניית התפריט והכמויות.

איכות המזון- בסופו של דבר איכות המזון והטעמים ישפיעו על שביעות רצון העובדים ויעניקו חותמת לאירוע כולו. חשוב להקפיד על קייטרינג מומלץ ובעל מוניטין, המספק מנות טעימות, טריות מחומרי גלם איכותיים. רוצים לעשות אירוע מושלם צרו קשר עוד היום עם הולי בייגל בירושלים ואנו נדאג להכין לכם קייטרינג טעים במיוחד.

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?