מנות חלביות שישראלים אוהבים במיוחד | הולי בייגל ירושלים begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מנות חלביות שישראלים אוהבים…

מאכלים חלביים אהובים מאוד על ישראלים ולא רק בחג השבועות – הם קלים באופן יחסי לעשייה, טעימים, עשירים והופכים כל ארוחה לחגיגה אמיתית של טעמים. בסיקור הבא ריכזנו עבורכם את המנות החלביות האהובות ביותר על הישראלים וטיפים מיוחדים להכנה ביתית!

לזניה

המאכל האיטלקי המפורסם לזניה עשוי משכבות של דפי פסטה רחבים, רוטב בשאמל או עגבניות וגבינה כמו מוצרלה, ריקוטה, פרמז’ן ועוד. ניתן להוסיף לשכבות הלזניה גם ירקות שונים כגון: חצילים, פטריות, תרד, קישואים וכן הלאה. בעבר היה צורך לבשל את עלי הלזניה טרם בנייתה, אך כיום דפי הפסטה מיועדים לשימוש ללא בישול מקדים, דבר המקל מאוד על תהליך הכנתה. החיבור בין המרכיבים השונים יוצר מאפה נהדר וטעים האהוב על קטנים וגדולים כאחד. לזניה טובה נאפית היטב בתנור וריחה הנפלא ממלא את הבית.

למעבר לעמוד מגשי אירוח לחצו>>

רביולי

רביולי הוא מאכל איטלקי נוסף העשוי מחיבור של שתי שכבות פסטה ובניהן מילוי. הרביולי מבושל במים רותחים ולאחר שהוא מוכן טובלים אותו ברוטב טעים ועסיסי אשר מצפה אותו והופך אותו למעדן ערב לחך. המליות השונות בהן עושים שימוש ברביולי יכולות להיות מבוססות על גבינות, ירקות ועוד כאשר המילויים הנפוצים ביותר הם גבינות, תרד, בטטה ופטריות. צורתו יכולה להיות מרובעת, עגולה, חצי סהר וכן הלאה אך יש להקפיד על הידוק שתי שכבות הפסטה על מנת למנוע כניסת מים לתוכו ובריחת המילוי. הרטבים הנפוצים ביותר לתיבול הרביולי הם שמנת, פסטו, עגבניות וחמאה מתובלת במרווה.

תפוח אדמה מוקרם

מנה טעימה ומגרה במיוחד המורכבת מתפוחי אדמה פרוסים המונחים בתבנית עמוקה ומתובלים בשמנת וגבינה פיקנטית כגון פרמזן וקשקבל. תפוחי האדמה נאפים בתנור עד לריכוך והשחמה וטעמם נפלא. ניתן לשלב בתוך המנה פטריות המשתלבות נפלא עם תפוח אדמה ושמנת. מדובר במנה עשירה, מנחמת וטעימה.

קיש

מאפה פתוח העשוי מ-קלתית בצק פריך הנאפה עד להשחמה שלתוכו נוספת מלית עשירה המבוססת על ביצים ושמנת בתוספת גבינות וירקות שונים. לרוב נאפה הקיש בתבנית נשלפת עגולה ומסולסלת המוסיפה לו יופי לצד הטעם הנפלא ומקלה עד מאוד על תהליך הוצאת הקיש וחיתוכו לפרוסות. הירקות השכיחים ביותר בהם עושים שימוש בקיש הם ברוקולי, פטריות, בצל, בטטה וכו’.

בלינצ’ס

הבלינצ’ס הוא בעצם שכבה דקיקה של בלילת בצק נוזלית המטוגנת על גבי מחבת ויוצרת חביתיות דקות וטעימות. הבלינצ’ס יכול לשמש כחלק מארוחה חלבית כאשר המילוי מלוח או לשמש כקינוח נהדר בתוספת מלית מתוקה. המליות המלוחות השכיחות ביותר הן גבינות בתוספת תרד או פטריות ומוקרמות בתנור. כקינוח הבלינצ’ס המוכר ביותר ממולא בגבינה מתוקה בתוספת צימוקים.

אנטיפסטי

אמנם זהו אינו מאכל חלבי אך הירקות השונים משתלבים נפלא בכל ארוחה חלבית. האנטיפסטי הוא שילוב של ירקות מגוונים המתובלים בשמן זית, מלח ופלפל ועשבי תיבול שונים על פי הטעם האישי, הנאפים בתנור עד להשחמה. הירקות בהם ניתן להשתמש באנטיפסטי אינם מוגבלים וכל סועד ימצא במנת הירקות הנהדרת הזו את הירק האהוב עליו. הירקות הנפוצים ביותר הם: בטטה, קישואים, פלפלים בכל הצבעים, דלעת, פטריות, בצל ועוד. האנטיפסטי מציע שפע של טעמים נפלאים, צבעים מגרים וריחות מפתים המעוררים את התיאבון ומהווים מנה מושלמת לליווי ארוחה חלבית.

הולי בייגל ירושלים חברה מקצועי ועם ניסיון רב צרו איתנו קשר היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?