מגשי אירוח חלבי | מגשי אירוח חלבי כשרים הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח חלבי

כל מי שתכנן בעבר מפגשים חברתיים, אירועים קטנים, ישיבות צוות וערבי גיבוש, או כל סוג אחר של מפגש, יודע כי מטרת המפגש וייעודו, הם למעשה תירוץ לתכנון ארוחה משותפת וחווייתית. משתתפים קבועים במגוון פלטפורמות חברתיות ועסקיות, מעידים כי מיד עם ההחלטה על המפגש, עולה השאלה: מה אוכלים ומהיכן מזמינים. בעיר ירושלים נמצא סניפים ומבנים של מיטב חברות ההייטק והתעשייה בישראל. עובדיהן אשר מרבים במפגשים כאלו, בחרו להמליץ על הקונספט החדשני שמחליף הזמנה של מנות אישיות ממסעדה מקומית- הזמנת מגשי אירוח חלבי.

מגשי אירוח חלבי הם מגשים הכוללים מגוון מנות מן המטבח החלבי, אשר ניתנים להתאמה אישית הן בגודל המגש וכמות היחידות שבו, והן במגוון ובהרכב המנות והמגשים.

מגשי אירוח חלבי לישיבת צוות

ישיבת צוות ארגונית תכלול לרוב בין 12-20 משתתפים, ובמרבית החברות ישיבה כזו נהוגה לכל הפחות מדי חודש. המפגש המהווה בסיס לשיח ולעדכונים, זוכה לאווירה נעימה וחגיגית יותר כאשר הוא כולל כיבוד עשיר, ובוודאי גם לסבלנות ולשיתוף פעולה מצד העובדים המשתתפים בו, כאשר אינם מביטים בשעון וחותרים לסיום וליציאה לארוחת צהרים/ערב.

הזמנת מגשי אירוח חלבי למפגשים הללו, תאפשר הצבת מגשים עשירים במנות אסתטיות ונוחות לאכילה, אשר משתלבות גם באווירת עבודה ושיח. מגשי אירוח חלבי מוזמנים לרוב על ידי הארגון עצמו, אשר מעוניין לפנק את העובדים וליצור מפגשים מושקעים ומהנים, אולם לא מעט גם בהתאגדויות פרטיות, בהן הצוות נוהג באיסוף כסף משותף והזמנת מגשי אירוח חלבי אשר מותאמים לכלל המשתתפים.

עוד שירותים שאנו מספקים

מגשי אירוח לאירועים קטנים >>  | קינוחים בירושלים כל המידע >> 

סוגי מגשי אירוח

בין הסוגים ומבחר המנות שניתן להזמין למפגשים עסקיים וישיבות צוות:

מגשי ירקות וסלטים- בכל ארוחה צוותית משותפת, חשוב לשלב ירקות טריים או אפויים, ליצירת ארוחה מאוזנת וקלילה. בין מגשי האירוח החלביים ניתן למצוא מגוון סלטים טריים, מגשי ירקות גינה חתוכים בצורה אסתטית המוגשים עם או ללא גבינות, כמו גם מגשי אנטי פסטי עשירים הכוללים ירקות שורש צלויים או אפויים בנגיעות קלות של שמן זית ובתיבול עדין.

מאפים ממולאים

מאפים ממולאים- מגשי אירוח חלביים, בדגש על כאלה המותאמים למפגשים עסקיים אשר מיועדים להשתלב במפגשי עבודה, יציעו מגוון אפשרויות למאפים טריים וחמימים אשר ממולאים בכל טוב, החל מדגים טריים נבחרים דוגמת סלמון, גבינות משק משובחות, ביצים במספר תצורות עשיה, ירקות ועשבי תיבול. בין מגשי האירוח החלביים הכוללים מאפים:

לסיכום:
  • פריקסה- מיני לחמניות מטוגנות במילוי טונה, תפוחי אדמה, לימון כבוש, ממרח אריסה פיקנטי.
  • קרואסונים- קרואסונים מבצק עלים חמאתי ועשיר במגוון סוגי מילוי: סלט אבוקדו, סלט טונה, סלט ביצים, סלמון, גבינות קשות. ניתן לשלב בין קרואסונים במספר סוגי מילוי המוגשים באותו מגש.
  • סביח- מיני פיתות טריות במילוי טחינה מועשרת, ביצה קשה, חציל מטוגן, חמוצים.
  • כריכונים- כריכונים המוגשים במיני לחמניות, מיני ג’בטות, או מיני לחמניות עגולות, במילויים מגוונים הניתנים להתאמה אישית.

קינוחים- היתרון הבולט בהזמנת מגשי אירוח חלבי הוא האפשרות להזמנת קינוחים חלביים, ללא מגבלת כשרות. כל ישיבה תזכה לסיום מתוק ונעים יותר כאשר על השולחן יוצב מגש קינוחים אישיים הכולל קינוחי כוסות עשירים, פירות חתוכים, עוגה חמימה ואפשרויות מתוקות אחרות. להתייעצות עם הולי בייגל ירושלים על מגשי אירוח חייגו עכשיו – 072-3921450 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?