מגשי אירוח ללא גלוטן | אירוח ללא גלוטן - הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח ללא גלוטן

מגשי אירוח ללא גלוטן איך תמצאו? במאמר הקרוב נספק לכם את כל המידע. אירוח מפגשים חברתיים, עסקיים ואף אירועים קטנים, מצריך היערכות ותכנון, כמו גם התייחסות לצרכי האורחים השונים בהיבט הקולינרי.

בין אם מדובר בכיבוד לישיבת צוות או מפגש גיבוש, יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקות, מסיבת גיוס או שחרור, או אף אירוח משפחתי נרחב בבית, חשוב לשלב מגוון מנות וסגנונות ומענה לצרכים שונים, החל מרגישות לגלוטן, רגישות ללקטוז, צמחונות או טבעונות, שמירה על תפריט בריאות מופחת קלוריות, וזאת תוך מתן מענה גם לאורחים נטולי הרגישויות וחובבי הכל ומכל.

מגשי אירוח ללא גלוטן

אחת הדרכים הנוחות לארח מפגשים ואירועים קטנים, היא באמצעות הזמנת מספר מגשי אירוח, בתפריט חלבי וצמחוני, שיכול לספק מענה לכל צורך.

תפריט חלבי הוא שם כולל למגוון מנות שיכולות להשתלב במסגרתו, עם או ללא דגים, מנות שאינן כוללות רכיבים מן החי לטובת הטבעוניים, ואף מגוון מנות ללא גלוטן שישתלבו מצוין גם בקרב מי שמעדיף לצמצם בפחמימות.

לא רק לצליאקים

מגשי אירוח ללא גלוטן אינם מיועדים רק לסובלים ממחלת הצליאק אשר נאלצים להימנע מגלוטן בהיבט הבריאותי, אלא מספקים גם מענה לאורחים המחוברים יותר לאורח חיים בריא, מאפשרים יצירה של מנות קלילות ולא מכבידות, עשירות בחלבון ובריאות.

באמצעות הזמנת מגשי אירוח ללא גלוטן לכל סוגי האירועים, ניתן ליצור ארוחה מלאה ללא גלוטן, או להסתפק במספר מנות נטולות גלוטן, מגשי אירוח נוספים הכוללים כריכונים, מאפים ומטעמים שכוללים גלוטן, לטובת אלה שמעוניינים בכך.

רעיונות ואפשרויות להזמנת 

בין הסוגים הרבים של מגשי אירוח ללא גלוטן נוכל למצוא מגוון מנות ושילובים, דוגמת:

מגשי סושי- מגשי סושי הם הדוגמא הפופולרית לאירוח בכלל, ולצורך במגשי אירוח ללא גלוטן בפרט. המאכל סושי שמגיע מן המטבח היפני משלב בין דגים טריים, ירקות טריים או חלוטים, אורז ייחודי המבושל בתחמיץ, ומעטפת אצת ים. רכיבים אלה מספקים ארוחה מלאה ומזינה בכל ביס, הכוללת חלבון, פחמימה ללא גלוטן, ויטמינים, מינרליים וסיבים תזונתיים שמקורם בירקות המרכיבים את המנה. מגשי סושי משלבים בין מגוון הרכבים וסוגי סושי, רולים ומטבלים, ולמרות שיוכם לקטגוריה מגשי אירוח ללא גלוטן, הם חביבים על חלק גדול מן הציבור, גם ללא מגבלות בריאותיות או קולינריות.   2

לסיכום

מגשי גבינות קשות- מגשי גבינות קשת מספקים עושר של טעמים דומיננטיים, נוחות אכילה, חיתוך אסתטי ומנה שמשתלבת היטב בכל שולחן אירוח, כנשנוש קל או כחלק מארוחה עשירה, הכוללת מטבלים וירקות.

סביח- מנת הסביח מוכרת כמנה עממית המוגשת בפיתה, אולם בקונספט אירוח יוקרתי יותר מוגשת גם כמנה מובילה במגשי האירוח, תוך בניית מגש בו הרכיבים מופרדים וכולל: פרוסות ביצה קשה, פרוסות חצילים קלויים, מגוון ירקות טריים ומטבל טחינה עשיר. ניתן להגיש את מגשי הסביח כפי שהם או לצד מיני פיתות לבחירת הסועדים.

מנות אפשריות נוספות לשולחן הכולל סועדים הנמנעים מגלוטן הן מגשי ירקות טריים, אנטי פסטי, תפוחי אדמה מוקרמים, גלילות חצילים ממולאות, תפוחי אדמה בסגנון הום פרייז, פלטות דגים ועוד. רוצים להתייעץ איתנו עבור מגשי אירוח ללא גלוטן צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם – 054-5619694

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?